Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-forumleden,

Al een jaar lang heb ik lopen sukkelen met in ear oordopjes van sony van een twee tientjes. Om de maand had ik elke keer een nieuwe omdat een oortje het zich begaf. Nu heb ik momenteel vervangende oordopjes maar ben opzoek naar iets duurdere oordopjes. Na flink wat zoeken kwam ik uit op:

Sennheiser CX2.00I prijs 50 euro

of:

JBL 22a prijs 30 euro (deze werd mij door een medewerker van mediamarkt geadviseerd dat het goede waren.)

het zijn beide in ears maar ik zit te twijfelen tussen deze twee. Ik wil de in ear sowieso gebruiken voor sporten als ik sport dan wil ik zo goed mogelijk afgesloten zijn van mijn omgeving. Ze moeten zeker comfortabel zitten als ik bezig ben en zijn verder ook voor het dagelijks gebruik. Hoe zijn ze verder in kwaliteit enz..

Ik zou graag willen weten welke van de twee het beste zou zijn of eventueel andere in ears. Maximaal budget is toch echt 50 euro voor me.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik denk dat je hier meer informatie kan vinden: Het Algemene in-ear en oordopjes topic
Sterker nog, ik weet het wel zeker: Verwijderd in "Het Algemene in-ear en oordopjes topic"
Vanaf daar kijken tot een pagina verder. Daar staat het één en ander over oordopjes voor jouw budget :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Pistons

Probleem opgelost.

:+

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Frozen dankjewel inmiddels al iets gepost in die topic.

@ VasZaitsev
Pistons? ken ik niet

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:22:
Frozen dankjewel inmiddels al iets gepost in die topic.

@ VasZaitsev
Pistons? ken ik niet
Xiaomi Pistons v2, een van de betere (en populaire) in-ears in het budget segment (en beter dan de meeste Sennheisers).
Degelijke kwaliteit, kabel is fibercoated. (review hier)
Te krijgen voor zo'n 16 - 17 euro bijv. hier
let wel op dat je de originele koopt als je pistons aanschaft