Hi,
Allereerst ik weet niet of dit de juiste plaats is zo niet dan hoor ik het graag.
We hebben momenteel KPN koper liggen snelheid is goed( 25Mbit / 3) ong.
Nu hebben we 2 Digitale ontvangers 1 in de woonkamer en een op slaapkamer 1
Nu willen we graag ook op Slaapkamer 2 een ontvanger aansluiten.
Weet iemand of dit mogelijk is. Op marktplaats en hier op tweakers denk ik ook wel, zijn de zelfde ontvangers te krijgen als we nu ook hebben.
Ze worden NIET alle 3 tegenlijk gebruikt. Dus is het dan evengoed mogelijk om er 3 aan te sluiten en dus 2 actief te gebruiken.
Kan iemand die bevestigen die dit getest heeft?
Zodat we er een aan kunnen schaffen via marktplaats etc. via KPN zelf gaat het natuurlijk toch niet lukken.
Ik hoor graag van jullie.
Allereerst ik weet niet of dit de juiste plaats is zo niet dan hoor ik het graag.
We hebben momenteel KPN koper liggen snelheid is goed( 25Mbit / 3) ong.
Nu hebben we 2 Digitale ontvangers 1 in de woonkamer en een op slaapkamer 1
Nu willen we graag ook op Slaapkamer 2 een ontvanger aansluiten.
Weet iemand of dit mogelijk is. Op marktplaats en hier op tweakers denk ik ook wel, zijn de zelfde ontvangers te krijgen als we nu ook hebben.
Ze worden NIET alle 3 tegenlijk gebruikt. Dus is het dan evengoed mogelijk om er 3 aan te sluiten en dus 2 actief te gebruiken.
Kan iemand die bevestigen die dit getest heeft?
Zodat we er een aan kunnen schaffen via marktplaats etc. via KPN zelf gaat het natuurlijk toch niet lukken.
Ik hoor graag van jullie.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?