• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-01 13:00
Hi,

Allereerst ik weet niet of dit de juiste plaats is zo niet dan hoor ik het graag.

We hebben momenteel KPN koper liggen snelheid is goed( 25Mbit / 3) ong.
Nu hebben we 2 Digitale ontvangers 1 in de woonkamer en een op slaapkamer 1
Nu willen we graag ook op Slaapkamer 2 een ontvanger aansluiten.

Weet iemand of dit mogelijk is. Op marktplaats en hier op tweakers denk ik ook wel, zijn de zelfde ontvangers te krijgen als we nu ook hebben.

Ze worden NIET alle 3 tegenlijk gebruikt. Dus is het dan evengoed mogelijk om er 3 aan te sluiten en dus 2 actief te gebruiken.

Kan iemand die bevestigen die dit getest heeft?
Zodat we er een aan kunnen schaffen via marktplaats etc. via KPN zelf gaat het natuurlijk toch niet lukken.

Ik hoor graag van jullie.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:03
Elke ontvanger is geregistreerd op een abonnee. Je kunt niet zomaar oude of andermans ontvanger gebruiken op jouw verbinding. Zou wat zijn zeg.

• Kavaa
Hmm, dus je moet dan KPN bellen om de ontvanger te activeren?
Maar als je dan dus aangeeft van ze worden niet tegenlijk gebruikt... van KPN krijg je het kastje in elk geval niet.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02-2025
Gaat niet lukken.
Je kunt bij koper nooit meer dan 2 kastjes gebruiken !
Software van kpn laat het simpel niet toe.
Alleen bij glas kan het.

• Kavaa
Ja oke! Maar ik heb er ook maar 2 in gebruik maximaal. Dus nooit 3 er zal er altijd een uit staan kan het dan wel?

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:13
Nee dat kan nog niet, Er staan 2 stb's aangemeld bij KPN en de 3e stb zul je niet kunnen aanmelden. Aangezien je ze toch niet gelijktijdig gebruikt zou je de stb kunnen verplaatsen naar de locatie waar je op dat moment tv wilt kijken. Of eventueel digitenne aanvragen voor €4,- p/m

Misschien is itvonline ook een uitkomst voor je.

[ Voor 8% gewijzigd door beowulfx op 05-01-2015 06:33 ]

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Je kan naar andere opties kijken, zoals je iTV ontvanger makkelijk verplaatsbaar maken, het beeld doorgeven en een IR repeater gebruiken, of anders een PC aansluiten op de TV en KPN's website gebruiken (itvonline.nl). Je kan met de app van KPN (nog?) geen Chromecast of AirPlay gebruiken dus een smartphone of tablet gebruiken om het beeld naar je TV te streamen zit er niet in.

Verder klopt wat iedereen gemeld heeft: je kan niet meer dan 2x iTV HD ontvangers gebruiken bij een koper abbo. Het kan om administratieve redenen niet, dat wil zeggen: ze maken het niet mogelijk, ook als het technisch wel zou kunnen. Het is dus geblokkeerd aan hun kant.

• 4-systeembeheer
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10-2021
Kijk eens naar Clone+ of Smartwi om met meerdere mensen 1 kaart te gebruiken. Schijnt goed te werken met Digitenne.
Heb zelf een Anysee N7 met DVB-T kaart erin zodat via htpc naar meerdere apparaten kan streamen In mijn geval kan ik slechts 1 zender tegelijk bekijken, maar hoef ik niet met kastjes of kaarten te slepen.
Andere opties zouden nog kunnen zijn: Vulkano Monsoon en dat soort oplossingen (was er nog een maar die gingen binnen een jaar kapot las ik)

[ Voor 18% gewijzigd door 4-systeembeheer op 15-01-2015 12:47 ]

Pagina: 1