Beste mede tweakers.
ik zit met het handen in het haar want ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
Ik heb laatst samen met een vriend een pc voor mij in elkaar gezet hij is icter en ik weet zelf ook vrij veel van pc's qua in elkaar zetten.
elke keer als ik mijn pc gebruik zowel tijdens het gamen als gewoon internet gebruik valt mijn pc beeldscherm uit en gaat hij meteen weer aan en geeft windows de volgende fout melding: beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld. Hij zet er dan onder iets in de trans van NVDIA ... .... ... 347.09 en dat duid op de versie van mijn driver.
Mijn video kaart is een gtx 760 met de nieuwste driver versie.
Ik heb al geprobeerd een oudere driver versie, windows 8.1 64x pro er opnieuw op te zetten, een andere windows 8.1 64x enterprise versie er opnieuw op te zetten. ik heb er redelijk wat geprobeerd van wat er op internet staat maar niks lijkt te helpen.
*Bewerkt 4-1 17:52*
Mijn specs zijn:
Ram: Crucial Ballistix Sport 8GB (4GBx2) DDR3 1600MHz CL9 1.5V
SSD: Crucial MX100, 128GB
Processor: AMD Athlon II X4 860K Black Edition
Moederboord: MSI A78M-E45
Voeding: Cooler Master G650M
Videokaart: Gtx 760
*Bewerkt 4-1 18:25*
ik heb hier de exacte fout melding
beeldschermsteurprogramma reageert niet meer en is hersteld
en onder deze tekst staat het volgende:
beeldschermstuurprogramma NVDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 347.09 reageert niet meer en is hersteld.
toen ik de oudere versie van de driver gebruikte 344.(nog wat) kreeg ik de zelfde fout alleen veranderde het 347.09 (de driver versie) naar 344 (de oudere driver versie).
Hopelijk kunnen jullie hiet meer mee?
weet iemand nog een andere oplossing?
als ik iets vergeten ben of jullie hebben meer info nodig vraag het dan
Alvast bedankt,
Mvg
ik zit met het handen in het haar want ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
Ik heb laatst samen met een vriend een pc voor mij in elkaar gezet hij is icter en ik weet zelf ook vrij veel van pc's qua in elkaar zetten.
elke keer als ik mijn pc gebruik zowel tijdens het gamen als gewoon internet gebruik valt mijn pc beeldscherm uit en gaat hij meteen weer aan en geeft windows de volgende fout melding: beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld. Hij zet er dan onder iets in de trans van NVDIA ... .... ... 347.09 en dat duid op de versie van mijn driver.
Mijn video kaart is een gtx 760 met de nieuwste driver versie.
Ik heb al geprobeerd een oudere driver versie, windows 8.1 64x pro er opnieuw op te zetten, een andere windows 8.1 64x enterprise versie er opnieuw op te zetten. ik heb er redelijk wat geprobeerd van wat er op internet staat maar niks lijkt te helpen.
*Bewerkt 4-1 17:52*
Mijn specs zijn:
Ram: Crucial Ballistix Sport 8GB (4GBx2) DDR3 1600MHz CL9 1.5V
SSD: Crucial MX100, 128GB
Processor: AMD Athlon II X4 860K Black Edition
Moederboord: MSI A78M-E45
Voeding: Cooler Master G650M
Videokaart: Gtx 760
*Bewerkt 4-1 18:25*
ik heb hier de exacte fout melding
beeldschermsteurprogramma reageert niet meer en is hersteld
en onder deze tekst staat het volgende:
beeldschermstuurprogramma NVDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 347.09 reageert niet meer en is hersteld.
toen ik de oudere versie van de driver gebruikte 344.(nog wat) kreeg ik de zelfde fout alleen veranderde het 347.09 (de driver versie) naar 344 (de oudere driver versie).
Hopelijk kunnen jullie hiet meer mee?
weet iemand nog een andere oplossing?
als ik iets vergeten ben of jullie hebben meer info nodig vraag het dan
Alvast bedankt,
Mvg
[ Voor 26% gewijzigd door MeatMummy op 04-01-2015 18:30 ]