Toon posts:

Apple tv jailbreaken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Best Tweakers,

Ik ben sinds kort eigenaar van apple tv 3e generatie. Nu heb ik op internet gelezen/gezien dat ze er ook XBMC op draaien (en dus ook gratis films kunnen bekijken). Na enige tijd zoeken niet echt veel bijzonders opgeleverd...alleen maar voor de 2e generatie.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zo ja hebben jullie ook een site of uitleg hoe ik dit dan het beste kan doen?

Ik hoor graag van jullie _/-\o_

met vriendelijke groet,
Olaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:52
Dat is helaas niet mogelijk op een 3rd gen apple tv.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kraades schreef op zondag 04 januari 2015 @ 16:05:
Dat is helaas niet mogelijk op een 3rd gen apple tv.
Oh dat is inderdaad wel jammer... is het misschien een manier om de apple tv 2e generatie software erop te zetten? zodat hij hem dan wel ziet als een 2e generatie en wel valt te jailbreaken of lukt dat dan alsnog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ook dat is helaas niet mogelijk.

Als je XBMC wilt draaien zul je andere hardware moeten aanschaffen.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kraades schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:50:
Ook dat is helaas niet mogelijk.

Als je XBMC wilt draaien zul je andere hardware moeten aanschaffen.
oke aan wat voor hardware moet ik dan denken? en heeft u misschien nog een andere oplossing om dan op de atv te zetten en wel gratis films te kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
http://kodi.wiki/view/Supported_hardware

Raspberry Pi + OpenElec is een relatief goedkope oplossing waarmee je het meeste wel kunt afspelen.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Misschien kun je nog iets met Plex Connect.
https://forums.plex.tv/in.../136-appletv-plexconnect/
Zelf geen ervaring mee maar klinkt wel goed.

👉🏻 Blog 👈🏻

• ncodenl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 07:50
PLEX connect in combinatie met een server die PLEX draait werkt hier uitstekend. Ik gebruik daarmee de trailers app van de apple tv om alles uit mijn eigen collectie af te spelen.

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:38
Tja, je kunt ook op elke AppleTV Netflix installeren en dan voor nog geen tientje per maand onbeperkt films kijken in hoge kwaliteit :+

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ncodenl schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:15:
PLEX connect in combinatie met een server die PLEX draait werkt hier uitstekend. Ik gebruik daarmee de trailers app van de apple tv om alles uit mijn eigen collectie af te spelen.
Whow werkt dat nog steeds?
Ooit wel eens mee zitten rommelen (Dns aanpassen enz). Leek toen goed te werken maar na een update was het stuk en kreeg ik het niet meer aan de gang.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• technorabilia
PaulDeley schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:18:
Tja, je kunt ook op elke AppleTV Netflix installeren en dan voor nog geen tientje per maand onbeperkt films kijken in hoge kwaliteit :+
Als je kunt leven met een niet actueel aanbod dat is NF een optie.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ncodenl
Donstil schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:07:
[...]

Whow werkt dat nog steeds?
Ooit wel eens mee zitten rommelen (Dns aanpassen enz). Leek toen goed te werken maar na een update was het stuk en kreeg ik het niet meer aan de gang.
Het werkt perfect, in de huidige versie wordt het updaten van de atv geblokkeerd. Het werkt overigens zelfs zo goed dat de htpc bij mij niet meer aan gaat en ik ook in de slaapkamer een atv heb (geplakt achter de tv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ncodenl schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:25:
[...]

Het werkt perfect, in de huidige versie wordt het updaten van de atv geblokkeerd. Het werkt overigens zelfs zo goed dat de htpc bij mij niet meer aan gaat en ik ook in de slaapkamer een atv heb (geplakt achter de tv).
Erg tof, ik heb de laatste versie van de software er al op. Kan ik er dan nog aan beginnen?
Heb je toevallig een link oid waar ik mij op kan inlezen?

• ncodenl
Ik denk het wel, hier de link naar de github pagina: https://github.com/iBaa/PlexConnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Momenteel heb ik op marktplaats goedkoop een apple tv3 kunnen overnemen. Nieuw in doos.
Ik ga hem vooral gebruiken om mijn macbook te streamen naar de tv. Ik dacht dat ik ook xbmc erop kon zetten, maar blijkbaar dus niet?

Staat het ook niet in de planning nu met de komst van ATV4 ? ik zie op google wel iets van Snow3rd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Snow3rd is volgens mij fake. Voor de 4rd gen zie je wel e.e.a. voorbij komen dat wel echt lijkt. Zelfs geen ervaring mee. Ik gebruik nu een Raspberry Pi.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AlphaWierie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:19:
Staat het ook niet in de planning nu met de komst van ATV4 ? ik zie op google wel iets van Snow3rd?
"De komst"? De Apple TV4 is er alweer een tijdje.
Er zijn verschillende Kodi versies beschikbaar voor sideloading en er staat er zelfs 1 in de store.

Ik verwacht zelf geen Jailbreak voor de at4 omdat het niet zoveel nut heeft nu Sideloading al apps buiten de store om mogelijk maakt.

Pagina: 1