Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies voor een 5.1 hifi set.

Pagina: 1
Acties:

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik zoek een 5.1 setje met goed vermogen, ik heb nu de 506 van logitech die vind ik wel acceptabel, maar soms komt de muziek daar gewoon rot slecht uit. Daarom zoek ik nu ook een andere set. Ik gebruik mijn Hifi vooral voor muziek, een beetje klassiek en ook dance. Ze worden ook regelmatig voor films gebruikt. De bas moet zeker goed zijn.

Zelf zat ik te denken aan: pricewatch: Logitech Z906. Voor heel wat redenen eigenlijk, heeft een heel goed vermogen, 500w. Spdif kabel heeft hij ook, dat is iets wat ik nu mis aan mijn set. Vooral gewoon omdat ik dan minder kabels heb. En voor mijn budget, dat is rond de 300 euro. Voor de rest vond ik niet meer zo veel sets die aan mijn behoeften voldoen.

Zelf zou ik niet meer weten of deze wel goed is. Ik heb niet zo veel ervaring met geluid ( meer met computers zelf ;) ) Of is er een set die ik beter zou nemen?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 22:06

FeaR

In GoT we trust