I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Heb je je menu aan de rechterkant uitgeklapt staan?Firesphere schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:07:
Het ziet er een beetje leeg uit:
https://onedrive.live.com...kI&v=3&ithint=photo%2cpng
Ik heb het probleem ontdekt. Het probleem zit'm in dat de top-menu verschijnt zodra je iets naar boven scrollt.
Als je dan op profiel-menu (of gewone menu) klikt, opent het menu zich helemaal bovenaan, buiten beeld dus als je een eind naar beneden hebt gescrollt, wat verwarring wekt.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Op mijn Lumia 930, ook met Windows 8.1, scrollt de browser ook naar boven toe als je op die knop drukt. Misschien ook geen superwenselijk gedrag maar daardoor speelt bij mij die issue in elk geval niet. Geen idee waarom dat bij jou op hetzelfde OS anders is...Firesphere schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:28:
Ow, da's op de screenshot inderdaad niet goed te zien.
Ik heb het probleem ontdekt. Het probleem zit'm in dat de top-menu verschijnt zodra je iets naar boven scrollt.
Als je dan op profiel-menu (of gewone menu) klikt, opent het menu zich helemaal bovenaan, buiten beeld dus als je een eind naar beneden hebt gescrollt, wat verwarring wekt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Is in je instellingen in te stellen dacht ikvoorkeuren --> header weergave --> "niet altijd in beeld"
[ Voor 14% gewijzigd door jorisjan op 06-01-2015 01:47 ]