Ik bezig met een klein hobby projectje ;-)
Bij ons in het magazijn worden routes berekend op basis van tekst.
Als voorbeeld: product-1 ligt op A-10-3-21
A staat voor stelling
10 voor rij(in de stelling)
3 staat voor de laag van de rij.
21 staat voor het bakje in deze laag
Wat ik nu probeer te maken, is een route door ons magazijn te tekenen op basis van een lijst producten.
Ik heb al een simpel begin gemaakt in javascript met "canvas", wat goed werkt.
Alleen het berekenen van de posities is lastiger dan ik dacht.
Ik weet namelijk niet welke bestellingen ik binnen krijg, en hoe ik dan de meest logische route kan berekenen/tekenen om deze producten te verzamelen.
Verder heb ik al zitten googlen, maar kom niet erg op een antwoord wat ik zoek ;-)
Weet iemand hier informatie over, hoe je dit het beste kan berekenen met je eigen plattegrond?
In deze afbeelding tekening ik alleen de rode lijn met canvas, de kruisjes staan voor producten die opgehaald moeten worden.
Alvast bedankt
Bij ons in het magazijn worden routes berekend op basis van tekst.
Als voorbeeld: product-1 ligt op A-10-3-21
A staat voor stelling
10 voor rij(in de stelling)
3 staat voor de laag van de rij.
21 staat voor het bakje in deze laag
Wat ik nu probeer te maken, is een route door ons magazijn te tekenen op basis van een lijst producten.
Ik heb al een simpel begin gemaakt in javascript met "canvas", wat goed werkt.
Alleen het berekenen van de posities is lastiger dan ik dacht.
Ik weet namelijk niet welke bestellingen ik binnen krijg, en hoe ik dan de meest logische route kan berekenen/tekenen om deze producten te verzamelen.
Verder heb ik al zitten googlen, maar kom niet erg op een antwoord wat ik zoek ;-)
Weet iemand hier informatie over, hoe je dit het beste kan berekenen met je eigen plattegrond?
In deze afbeelding tekening ik alleen de rode lijn met canvas, de kruisjes staan voor producten die opgehaald moeten worden.
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2015 08:52 ]