Wijziging User Review - oscarw ponirin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 15:52

oscarw

Better be a geek than an idiot

Topicstarter
Ik heb een powerbank verkocht aan Ponirin. We konden het redelijk snel eens worden over de prijs en het geld was snel overgemaakt.
Echter bleek bij aankomst dat de powerbank niet werkte. Dat vond ik vreemd, aangezien ik hem uitgebreid heb getest voor ik hem op de bus deed. Maar goed, het kan altijd gebeuren dat hij toch onderweg kapot is gegaan.

Ponirin stuurt me hierover een DM. Hij geeft aan dat de powerbank niet volledig oplaadt(?). Ook geeft hij aan dat hij er niet over in discussie wil gaan en dat dit het risico is van het kopen van onbekenden.
Ik antwoord daarop dat ik het vervelend vind dat hij niet werkt en dat ik graag wil dat hij het probleem verder toelicht ('Hij laadt niet volledig op' vind ik nogal vaag). Dit bericht negeert hij, aangezien hij wel online is geweest en mij een negatieve beoordeling heeft gegeven.
Ook heeft hij mij 1 ster gegeven bij 'communicatie' terwijl hij zelf in DM heeft aangegeven dat de communicatie verder prima was.

Oftewel: Ponirin, als jij dit het risico vindt van kopen van een onbekende vind ik dat prima, maar je moet weten dat ik bereid ben om een oplossing te verzinnen voor het probleem. Of je daar nou wel of niet behoefte aan hebt, een negatieve beoordeling plaatsen zonder mij überhaupt ook maar de kans te geven je te helpen, vind ik onterecht.

Daarom vind ik dat die beoordeling van mijn profiel moet worden verwijderd.

[ Voor 4% gewijzigd door oscarw op 04-01-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarw

oscarw

Topicstarter
Ponirin is op de hoogte van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarw

oscarw

Topicstarter
Koper heeft nog niet gereageerd. Hoe nu verder?

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.