[bug]Filter reactietijd bij PW televisies werkt verkeerd om.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:21
Goede middag,

Wanneer je in de Pricewatch naar televisies zoekt, kan je daar ook een filter instellen op de reactietijd van het scherm. Deze slider heeft 1 instelmogelijkheid, waarmee je de minimum reactietijd verandert. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar volgens mij wil je juist de schermen met een hoge (groter dan) reactietijd wegfilteren (want lager is beter, toch?), en niet de schermen met een lage reactietijd.
Met de slider zou je dus op maximum reactietijd willen filteren, niet op minimum reactietijd.

Voor de volledigheid, OS is Windows 8.1, browser is Opera 26.0.1656.60

Groet,

Remco

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb de slider voor Reactietijd omgedraaid :)

Wat betreft je TR, het betreft hier niet een bug, maar een verkeerde instelling in ons CMS. We kunnen veel aan de filters zo aanpassen, voor sommige dingen hebben we echter een devver nodig. Als je twijfelt of iets in de Pricewatch een bug is of een instelling (dat kan je tenslotte niet weten zonder kennis van ons systeem), maakt het in principe niet uit of je je topic in Stoute Bugs of Pricewatch plaatst, dan wordt deze vanzelf naar het juiste forum doorgezet, zoals nu ook is gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:21
Top!

En bedankt voor de uitleg. Ik bedacht me ook later pas, dat die filters een instelling zijn, die door beheerders aan te passen zijn. Zou bij nader inzien ook niet handig zijn als daar steeds een programmeur voor nodig zou zijn...

iRacing Profiel