"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ga eens effe rondlezen op www.tomshardware.com .
En dit begrijp ik dus niet, waarom lees je de frontpage(www.tweakers.net) niet, daar komen die dingen langs!!!!!, je moet ook wel op de frontpage lezen als je iets wilt leren!!!
En dit begrijp ik dus niet, waarom lees je de frontpage(www.tweakers.net) niet, daar komen die dingen langs!!!!!, je moet ook wel op de frontpage lezen als je iets wilt leren!!!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
HA HA,
als ik wat wil leren
....lollig.
btw ik lees elke dag elke headline opp de frontpage, en ben elke dag minimaal 2 uur op het forum.(en dat analoog zonder SW)
Ik heb een C366@635Mhz met waterkoeling+ peltiers, m'n water koel ik met een koelkast.
180W aan peltiers.
Ik heb een k6-3 450@550 met een peltier+een alpha.
Ik ben bezig met een watergekoelde C566@10xxMhz.
Ik maak mijn eigen kolers/alpha''s/waterblokken.
Strker nog ik weet dat ik bij de die hard tweakers hier hoor en als je hier wat vaker zit had je dat geweten!!!
Verder No offense hoor, kon jij ook niet weten!!
als ik wat wil leren
btw ik lees elke dag elke headline opp de frontpage, en ben elke dag minimaal 2 uur op het forum.(en dat analoog zonder SW)
Ik heb een C366@635Mhz met waterkoeling+ peltiers, m'n water koel ik met een koelkast.
180W aan peltiers.
Ik heb een k6-3 450@550 met een peltier+een alpha.
Ik ben bezig met een watergekoelde C566@10xxMhz.
Ik maak mijn eigen kolers/alpha''s/waterblokken.
Strker nog ik weet dat ik bij de die hard tweakers hier hoor en als je hier wat vaker zit had je dat geweten!!!
Verder No offense hoor, kon jij ook niet weten!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
HHHM, als je hier ieder dag bent hoeft je dit niet te vragen. Dus ik denk dat je ogen je in de steek laten.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
he animal .. heb er dus een in de beschreven combi... alleen heb een 650.. het gaat bij mij tot 761 (117mhz FSB) je moet alleen de chipsetvoltage verhogen.. en nee er zit geen unlock feature op de msi !
all people are wise untill they speak