Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy Trend, waarvan de wifi niet meer werkt.
Als ik de wifi in wil schakelen, blijft die hangen op inschakalen, zonder dat de schakelaar groen wordt.
Als de schakelaar wel groen wordt, wordt die ook gelijk weer grijs. De wifi kan dus vrijwel niet ingeschakeld worden,
en als hij een soort van ingeschakeld wordt, is het ook gelijk weer uitgeschakeld. Ik heb al geprobeerd de wifi powersaving mode uit te schakelen via de Service Mode. Ook heb ik al de naam van het bestand wifi_suficiant (Of het lijkt daarop) te veranderen in de map /data/misc/wifi (geroot). Hierdoor is het niet opgelost, factory reset werkt ook niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32
Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Anders lijkt het me toch dat je een hard-reset moet uitvoeren.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Exception schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:57:
Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Anders lijkt het me toch dat je een hard-reset moet uitvoeren.
:?

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32
Oeps, sorry, het is vroeg voor mij! Ik lees op diverse fora's dat je door *#*#526#*#* te bellen de WiFi-driver kunt herladen. Misschien helpt dit?

Heb je een custom ROM draaien? Misschien is het de moeite waard om dan eens terug te gaan naar de originele ROM. Mocht dit allemaal niet helpen, dan ben ik bang dat je het hardwarematig moet zoeken.

[ Voor 26% gewijzigd door Exception op 04-01-2015 12:00 ]

• Stefan22
  • Niet online
Nee, er draait geen custom rom. Als ik *#*#526*#*# doe, krijg ik de melding: Niet aangemeld bij netwerk.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:22

Quad

Doof

Het zou kunnen dat je WiFi chip defect is, wat je als laatste kan doen is via Kies de hele bende leeg halen en de telefoon een hard reset te geven.

Of probeer eens een custom ROM erop te zetten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Stefan22
  • Niet online
Is de telefoon via Kies leeghalen hetzelfde als via de telefoon zelf de standaard gegevens herstellen? Gebeurd er dan hetzelfde?

Edit: De telefoon naar de fabrieksinstellingen doen werkt niet, heb ik net nog eens geprobeerd.

[ Voor 38% gewijzigd door Stefan22 op 04-01-2015 14:33 ]

Pagina: 1