Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

probleem met usb poorten

Pagina: 1
Acties:

• jurrejonker
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-09-2024
hallo tweakers

ik heb net op een msi cr61 3m windows 7 geïnstalleerd over windows 8 maar nu zit ik met een klein probleem.
de usb poorten aan de linkerkant van de laptop worden wel gepowered, maar niet gescant of zoiets.
als ik er bijvoorbeeld een wifi dongel in doe, gaat het lampje branden maar gebeurt er niks.
het usb poort aan de rechterkant doet het wel gewoon normaal.

in apparaatbeheer zijn geen drivers gevonden voor de sm-buscontroller en de usb-controller

weet iemand hoe ik ze weer aan de praat krijg?
met vriendelijke groet, jurre

• TweakerXs
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 14:52
zo te lezen gaat het om de usb 3.0 drivers, heb je deze al geinstalleerd?
je usb poort aan de rechterkant zal waarschijnlijk usb 2.0 zijn, en doet t bij installatie van windows standaard al..

• jurrejonker
1 usb2, 1 usb3.0, en drivers alleen voor een ander model (intel drivers). van het model zelf zijn er geen eens te krijgen

[ Voor 102% gewijzigd door jurrejonker op 04-01-2015 14:53 ]

• TweakerXs
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 14:52

• jurrejonker

• jurrejonker
nog een probleem opgevonden, bij ons thuis werkt de wifi helemaal perfect, maar bij de vrouw thuis (haar laptop) gaat de status van internettoegang naar geen internettoegang al wifi gebruikt word.

wat kan ik hieraan doen? de drivers al opnieuw geinstalleerd, en verschillende keren al een coldboot en gewone boot gedaan

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Voordat je er wat aan gaat doen lijk het me handig om te kijken waar het probleem ligt ...

Ga naar het huis van je vrouw en kijk naar de ontvangst, hoe druk he kanaal is (of gewoon eens swappen). gebruikt zij de 2.5 of 5 ghz. etc blaballabalbalabla ff wat meer info op boeren.

(ook is dit niet echt usb related meer. een nieuw topic is aan te raden)

Iperf

• jurrejonker
Fish schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:14:
Voordat je er wat aan gaat doen lijk het me handig om te kijken waar het probleem ligt ...

Ga naar het huis van je vrouw en kijk naar de ontvangst, hoe druk he kanaal is (of gewoon eens swappen). gebruikt zij de 2.5 of 5 ghz. etc blaballabalbalabla ff wat meer info op boeren.

(ook is dit niet echt usb related meer. een nieuw topic is aan te raden)
2.4 ghz upc tc7200, met alleen een tab4 10" en een galaxy Y. dus dat zou geleef ik niet voor veel problemen zorgen, alle andere devices op het netwerk hebben wel gwn een goeie verbinding.
het probleem was niet aanwezig toen de laptop nog windows 8 draaide

PS: nieuw topic aangemaakt
Pagina: 1