Onze publieke pre-historische Toshiba is stervende en nu heeft de familie dringend wat nieuws nodig. Ik heb wel wat verstand van computers dus ik zou wel even een goede laptop opzoeken. Na een tijdje door de pricewatch te hebben gezocht kwam ik op 3 laptops uit die aan mijn wensen voldeden.
Nu mijn vraag aan jullie: Welke van deze 3 zal ik nemen of hebben jullie misschien een betere suggestie?
Tussen deze 3 laptops overweeg ik op dit moment: http://tweakers.net/price...;411812;410557/categorie/
Subvraag: Klopt het dat de HP 15-r080nd niet helemaal gebruiksklaar is? Ik zag namelijk wat staan in een review van 30 euro extra voor startklaar maken.
Wat ga je met je laptop doen?
Grotendeels gewoon normaal internet gebruik. Google Chrome als browser, dagelijk surfen op het web. Verder wil ik Office 2014 kunnen draaien en er worden soms wat lichtere games zoals Age of empires of Minecraft op gespeeld. Misschien hier een daar een filmpje kijken op youtube, dus zeker geen zwaar gebruik
Wat is je budget?
Het budget is ongeveer 500€ maar daar blijf ik heel graag onder als het even kan.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, De laptop zal bijna altijd thuis staan (en vrijwel altijd aan netstroom liggen). Het gaat er puur om dat hij binnenshuis makkelijk verplaatsbaar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
• Intel I3 of hogers (liefst een I5)
• Windows 7 OS of hoger
• 4GB RAM of meer
• 15,6" scherm of meer
• Breedbeeld Resoulutie, 720p of hoger
• Querty toetsenbord indeling
• 500GB HDD/SSD capaciteit (SSD niet vereist, maar heeft de voorkeur)
Alvast bedankt!
Gr,
Joël
Nu mijn vraag aan jullie: Welke van deze 3 zal ik nemen of hebben jullie misschien een betere suggestie?
Tussen deze 3 laptops overweeg ik op dit moment: http://tweakers.net/price...;411812;410557/categorie/
Subvraag: Klopt het dat de HP 15-r080nd niet helemaal gebruiksklaar is? Ik zag namelijk wat staan in een review van 30 euro extra voor startklaar maken.
Wat ga je met je laptop doen?
Grotendeels gewoon normaal internet gebruik. Google Chrome als browser, dagelijk surfen op het web. Verder wil ik Office 2014 kunnen draaien en er worden soms wat lichtere games zoals Age of empires of Minecraft op gespeeld. Misschien hier een daar een filmpje kijken op youtube, dus zeker geen zwaar gebruik
Wat is je budget?
Het budget is ongeveer 500€ maar daar blijf ik heel graag onder als het even kan.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, De laptop zal bijna altijd thuis staan (en vrijwel altijd aan netstroom liggen). Het gaat er puur om dat hij binnenshuis makkelijk verplaatsbaar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
• Intel I3 of hogers (liefst een I5)
• Windows 7 OS of hoger
• 4GB RAM of meer
• 15,6" scherm of meer
• Breedbeeld Resoulutie, 720p of hoger
• Querty toetsenbord indeling
• 500GB HDD/SSD capaciteit (SSD niet vereist, maar heeft de voorkeur)
Alvast bedankt!
Gr,
Joël
[ Voor 5% gewijzigd door oko2708 op 04-01-2015 01:32 ]