Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, programmeren, films kijken en foto-editing.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb als voeding al een Cooler Master gx 650W rs-650-acaa-e3. Ik heb ook nog een of andere samsung HDD van 500GB, kon niet zo gauw vinden welke precies.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het volgende lijstje in mijn hoofd:
Intel Core i7-4790K Boxed
MSI Z97 GAMING 5
MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Asus Xonar DG
Fractal Design Define R4 Pearl Black
Noctua NH-D14
Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10
Samsung 840 EVO 250GB
Ik wil over een paar jaar updaten naar nog een extra dezelfde videokaart, ik denk dat ik dan ook een andere voeding moet halen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige computer is extreem luid, dus een stille computer zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Ik heb nog nooit overgeclockt/geoverclockt, maar wil het wel een keer proberen, is het moeilijk/gevaarlijk/kan het makkelijk met deze onderdelen?
Mijn vraag is denk ik: gaat dit allemaal goed samen? Werkt dit uberhaupt allemaal samen en zo ja, is het misschien zonde van sommige onderdelen? Ik heb vooral gemikt op een future-proof pc die een paar jaar meekan en die ik makkelijk kan updaten.
Alvast heel erg bedankt.
Gamen, programmeren, films kijken en foto-editing.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb als voeding al een Cooler Master gx 650W rs-650-acaa-e3. Ik heb ook nog een of andere samsung HDD van 500GB, kon niet zo gauw vinden welke precies.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het volgende lijstje in mijn hoofd:
Intel Core i7-4790K Boxed
MSI Z97 GAMING 5
MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Asus Xonar DG
Fractal Design Define R4 Pearl Black
Noctua NH-D14
Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10
Samsung 840 EVO 250GB
Ik wil over een paar jaar updaten naar nog een extra dezelfde videokaart, ik denk dat ik dan ook een andere voeding moet halen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige computer is extreem luid, dus een stille computer zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Ik heb nog nooit overgeclockt/geoverclockt, maar wil het wel een keer proberen, is het moeilijk/gevaarlijk/kan het makkelijk met deze onderdelen?
Mijn vraag is denk ik: gaat dit allemaal goed samen? Werkt dit uberhaupt allemaal samen en zo ja, is het misschien zonde van sommige onderdelen? Ik heb vooral gemikt op een future-proof pc die een paar jaar meekan en die ik makkelijk kan updaten.
Alvast heel erg bedankt.