[iPad 2] Updaten van jailbreak naar iOS 8?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Goedenavond allen,

Ik heb besloten om mijn jailbreak te verwisselen voor een legitieme iOS 8 update... Het probleem is echter dat ik hem op een of andere manier niet kán updaten... Als ik hem via iTunes verbind geeft hij aan dat er niet genoeg opslagruimte is om te updaten... Het lijkt me toch dat 4,4 GB toch meer dan genoeg ruimte zou moeten zijn, toch?! Ik zit nu op iOS 7.0.4, maar dit is dus een jailbreak. Weet iemand wat er aan de hand is? Dank!

- Tycho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Je hebt meer dan 5GB nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Voor die enkele update?? Nou dan hoef ik hem niet... Ik heb maar 13 GB ter beschikking en dat wordt dan dus 8 GB, dat is me net ff wat te gortig... Dan maar met een slome jailbreak versie. Thanks anyway!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Laatst online: 22:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Het is een stuk "tijdelijke ruimte"-- heb zelf al jaren geen iOS meer maar m'n pa draait nog op een iPhone, en heb er inmiddels al heel wat probleempjes mee mogen oplossen.

Overigens is, zeker voor een pad2-generatie device, een oude iOS een zegen -- wees blij. De verdenking wordt af en toe wel geopperd dat ze de nieuwe versies trager maken op oude hardware JUIST om nieuwe tech te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gewoon tijdelijk wat ruimte vrij maken, de update uitvoeren en daarna heb je gewoon weer net zo veel ruimte beschikbaar als daarvoor.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Ja dat klopt, ik wil eigenlijk meer van die jailbreak af dan dat ik iOS8 wil, was leuk om mee te experimenteren voor die maanden dat ik het had maar nu is de nieuwigheid er af en bovendien wordt zo een jailbreak na verloop van tijd langzamer. Er is zeker ook geen manier om hem om te zetten naar de normale iOS 7.0.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldSchoolPhoto
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:05
Wees slim, hang het aan iTunes, Back-up alles wat je belangrijk vindt, EN maak een echte Back-up. Stel de machines geheel opnieuw in, dan wordt de ipad gewoon van scratch opnieuw opgebouwd met een geverifieerde download via je pc/Mac en ben je eventuele oude garbage op je ipad kwijt. Bevalt het niet, kan je altijd je Back-up weer terug zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Tycho500 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 23:46:
Ja dat klopt, ik wil eigenlijk meer van die jailbreak af dan dat ik iOS8 wil, was leuk om mee te experimenteren voor die maanden dat ik het had maar nu is de nieuwigheid er af en bovendien wordt zo een jailbreak na verloop van tijd langzamer. Er is zeker ook geen manier om hem om te zetten naar de normale iOS 7.0.4?
Van de update naar ios8 wordt ie nog veel trager.
Als je denkt dat hij langzamer is door de jb, dan kun je toch ook gewoon de packages eraf gooien?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• concat74
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 19:16
Ik kan jammer genoeg ook bevestigen dat de Ipad2 veel trager wordt met ios8. Bovendien is downgraden niet meer mogelijk...
Pagina: 1