Toon posts:

hoeveel watt moet ik hebben?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb vandaag 3x sapphire r9 290 gekocht en ik wow deze graag in triple crosfire draaien maar ik weet niet zeker als mijn voeding dit aan kan het gaat hier om een be quiet power zone 1000watt

Mijn setup van mijn pc is

Moederbord: ASRock Fatal1ty Z87 Professional

Cpu: intel 4790k

Cpu koeler: corsair h100i

Ram: Corsair Dominator GT 2000mhz

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:23
Je koopt voor zo'n €900 aan videokaarten en je hebt niet eerst onderzocht of je voeding het aankan..? :P Hoe dan ook, 1000Watt zou voldoende moeten zijn, maar anders merk je dat vanzelf, je computer ontploft niet direct als 'ie het niet trekt.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Jaa was normaal niet echt de bedoeling om er 3tekopen >.< maar ook ik kan de voeding die ik nu heb nog omruilen maar welke raad u dan aan als het moet zijn tot mijne niet genoeg power geeft

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-01 01:46

Rye

600 voor 1, 800 voor 2, 1000 voor 3.
Probeer het eens zou ik zeggen.

www.ping-win.nl

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste iefke000,
welkom op Tweakers. Graag wijs ik je op Het algemeen beleid en Forum FAQ

Bij het openen van een nieuw topic gaan we uit van eigen onderzoek. Uit je huidige post blijkt niet dat je zelf iets hebt uitgezocht. Misschien is dit wel zo, maar vermeld dit de volgende keer.

Gezien de onvolkomenheden in dit topic gaat deze op slot.

Als je nog vragen hebt kan je mij een bericht sturen. Klik hiervoor op het driehoekje naast mijn username is op "stuur bericht".

/edit: overigens is je moederbord ongeschikt voor drie videokaarten, dus daar is ook niet goed over nagedacht. Hoewel de "doos" aangeeft dat het kan, werken twee van de PCIe aansluitingen slechts op x4 bij triple SLI wat geheid problemen gaat opleveren. Dit is overigen inherent aan de chipset, die maar over 16 lanes beschikt, dus maximaal eigenlijk slechts tweemaal x8 aankan (of 8+4+4).

[ Voor 27% gewijzigd door br00ky op 04-01-2015 00:12 ]

Dit topic is gesloten.