Opeens heb ik problemen met mijn muis, deze ontkoppelt op random tijden zodat ik hem niet meer kan gebruiken maar de rode led blijft wel gewoon branden? Waar kan dit aan liggen? Ik krijg het USB ontkoppeld geluid etc
En na verloop van tijd doet deze het wel weer? Ik heb eenzelfde probleem met een G400, vooral als ik CS:GO aan het spelen ben.
In CS:GO denk ik dat het te maken heeft met raw input, want in andere games heb ik het nog niet echt gemerkt.
In CS:GO denk ik dat het te maken heeft met raw input, want in andere games heb ik het nog niet echt gemerkt.
[ Voor 30% gewijzigd door BioHazard op 03-01-2015 20:26 ]
Ik heb het inderdaad het voor het eerst gekregen tijdens een potje CS:GO maar daarvoor heb ik nooit eerder problemen gehad(de eerst 500 uur in csgo), af en toe heb ik het ook buiten csgo maar het meren deel gebeurt het in-game. En ja na verloop van tijd doet de muis het gewoon weer, ik heb ook de software van logitech geinstalleerd maar dat helpt nog niks.
Nog even hierop terug te komen. Contact gehad met Logitech en ze hebben de muis gewoon vervangen terwijl deze over de garantieperiode van 2 jaar was(2 jaar en 1 maand). Perfect klantenservice dus. De G400 hadden ze niet meer dus ze boden een duurder G402 aan!:)
Perfecte klantenservice dus en mooi dat ze niet gaan zeuren over die ene maand over de garantie.
Perfecte klantenservice dus en mooi dat ze niet gaan zeuren over die ene maand over de garantie.