Onze iphone 6 kan niet koppelen aan de Bmw 6 serie, de Iphone is helemaal up to date. Ik weet dat er met eerdere versies problemen waren (iOS acht ) dus vraag ik me eigenlijk af waar het nu wel aan kan liggen?
"de Bmw 6 serie"
Met een 635csi zal het standaard ook wat lastig zijn daar een iPhone aan te koppelen. Ik neem aan dat het om iets van een E63 gaat? Daarvoor zou ik eerst even rondkijken op wat specifieke fora zoals dit forum op Bimmerfest: http://www.bimmerfest.com/forums/forumdisplay.php?f=191
Met een 635csi zal het standaard ook wat lastig zijn daar een iPhone aan te koppelen. Ik neem aan dat het om iets van een E63 gaat? Daarvoor zou ik eerst even rondkijken op wat specifieke fora zoals dit forum op Bimmerfest: http://www.bimmerfest.com/forums/forumdisplay.php?f=191
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
nee het is een vrij recent modelfsfikke schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:54:
"de Bmw 6 serie"
Als het geen E63 is, wat is het dan? 2011+ model? (f12/13)
Hoe kunnen we helpen als we niet weten welk multimedia/navigatie systeem in jouw bmw 6 serie zit
Wat is vrij recent
Hoe kunnen we helpen als we niet weten welk multimedia/navigatie systeem in jouw bmw 6 serie zit
Wat is vrij recent
Interessant doen kun je leren.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Volgens mij komt hij uit 2009 maar heb eigenlijk de ballen verstand van auto's maar het rare is dat wij ook een andere BMW hebben waar hij wel gewoon koppelt . Dus ik snap het eigenlijk helemaal niks en heeft niks met interessant doene rij te maken
Dan ga je gewoon naar de BMW dealer, daar heb je (naar het idee van Apple) product geniussen rondlopen, en dan vraag je of ze het voor je kunnen doen.
De ballen verstand hebben is een ding, een ander ding is om nul eigen inzet te tonen om tot een oplossing te komen.
De ballen verstand hebben is een ding, een ander ding is om nul eigen inzet te tonen om tot een oplossing te komen.
[ Voor 28% gewijzigd door fsfikke op 03-01-2015 22:16 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als je onze hulp wilt zul je ons ook moeten helpen
Wees daarom specifiek, vertel precies wat voor ene BMW en systeem het is, hoe je ze probeert te koppelen, wat er niet werkt, welke foutmeldingen je krijgt. Anders is het voor ons ook maar gissen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Definieer "vrij recent". En bedenk je dan ook even welke iPhones er bestonden op het moment dat auto gemaakt is
Dikke kans dat er nog de Bluetooth firmware in de auto aanwezig is die er in de fabriek op gezet is. Wat jij moet doen is gewoon de dealer bellen. Die zal je vervolgens verrtellen of het wel of niet kan, en wat het gaat kosten. Schrik niet van een bedrag dat hoger ligt dan de kosten van de iPhone. Bij premium auto's is maar 1 ding standaard, en dat is de gepeperde rekening
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Mijn 5 koppelt ook niet meer met mij E84. Ligt aan IOS, zie er meer mensen last van hebben
VW heeft hier ook problemen mee.
Heeft bij hun in elk geval te maken met het bluetooth protocol wat gebruikt wordt door de iPhone 5/5S/6... Wellicht dat je het ook in die hoek kunt zoeken.
R-SAP is de naam van het 'nieuwere' protocol
Heeft bij hun in elk geval te maken met het bluetooth protocol wat gebruikt wordt door de iPhone 5/5S/6... Wellicht dat je het ook in die hoek kunt zoeken.
Interpolis, glashelder!
Las dat bij meerdere mensen de netwerkinstellingen resetten helpt. Bij mij werkt het iig, weet niet voor hoe lang alleen.
Ik ga gebruik de kabel, weet niet wat TS gebruikt, maar vermoed het ook.TheIbex schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:52:
VW heeft hier ook problemen mee.
[ Voor 63% gewijzigd door andyy op 05-01-2015 21:21 ]
Pagina: 1