casema basic zomaar aantesluiten ?

Pagina: 1
Acties:

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
ik heb een com21 conectie (casema premium)
nou ga ik verhuizen naar een gebied waar dit inet niet beschikbaar is en adsl ook niet OMG :)
nou heeft een vriend van me nog een casema basic modem thuis en die kan daar wel woorden aangesloten.
maar casema kennende gaat dat weer eeuwen duren dat ze die modem gaan brengen
dus zou ik die basic modem van die gast zomaar zonder problemen kunnen aansluiten

als het kan betekend het waarscheinlijk ook dak niet hoef te betalen >:)

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Nee. kan niet.
je moet een verhuisbericht doorgeven. Ik dacht ook gewoon aan te sluiten. maar er zit een filter in de kabelkast. Dus da's jammer. Maar begin juli kan iedereen zich aanmelden voor glasvezel. DEMOS netwerk gaat verdwijnen.

• pt0x
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
en dat is even duur ???
heb je meer info voor me ???
url ????

want in leidscheveen hebb je voor 2002 nog helemaal nix behalve fucking basic dus

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
tuurlijk kan dat wel
je moet een filter hebben die de signalen splitst, en het modempje
ze kunnen natuurlijk wel zien dat er ingelogd wordt met die naam-wachtwoord gegevens, maarja is dat zo boeiend?!
maar t kan gewoon wel hoor.....das zeker
kabel=kabel, daar verander je nix aan

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik ging in december verhuizen. ik dacht dat die lui van casloma zo slim zouden zijn om onze internat abonnement gelijk met onze tv/radio abonnement te verhuizen. Maar dat was niet zo. Dus ik heb gebeld. Moest ik een verhuisbevestiging sturen naar de mensen van casema. Vervolgens (het is nu februari) Komen ze de kabel gereedmaken. deze deed het niet omdat er een filter uit de kabelkast moest worden gehaald. Eindelijk heb ik nu weer mijn tragema verbinding.

Ik belde de lui van wanadoo lattst en die zeiden dat mijn regio (heemskerk/beverwijk) in begin juli op het glasvezelnetwerk geplaatst worden. in mijn regio verdwijnt dus DEMOS (meer bandbreedte voor jou).

Vind ik eigenlijk wel jammer. we mogen DEMOS niet houden. voor 50,- per maand is het een prima vaste verbinding. leuk om te chatten enzo. maar voor het zware werk... glasvezel. het liefst ADSL natuurlijk.. maar ja.. dat is een tragisch verhaal.

Bel wanadoo anders.
0800-1884

Verder denk ik je niet te kunnen helpen.
PEACE!

:X