Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KODI - Shuffle een bron

Pagina: 1
Acties:

• spywurm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-11 12:01
Ik heb op mijn htpc (zotac zbox nano ad12 met windows 8.1 en kodi) een aantal bronnen staan
met videobestanden in, die niet gescrapet worden.

Nu heb ik bijvoorbeeld in een "map" (bron) 200 films staan zonder metadata of .nfo.
Is er een script/addon die ik kan gebruiken voor als ik de bron kies dat deze zelf een
film kiest en als ik een volgende film wil afspelen nog eens een willekeurige film afspeelt?
En zo voor elke bron apart.

Ik wou namelijk ook eens zoeken via superrepo maar deze repo wilt niet meer starten op mijn htpc.

Bedankt bij voorbaat,
Spywurm

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Afspeellijst van maken en die willekeurig afspelen?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• spywurm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-11 12:01
Bedankt voor je reactie Borromini!

Met zo een afspeellijst, als je dan bv. in die ene bron 10 films extra inzet, komt deze dan ook automatisch hier in of moet je de afspeellijst opnieuw aanmaken?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Je afspeellijst past zich in principe aan. Je kan gewoon een pad ingeven (maar dat moet wel binnen het pad van je bronnen liggen).

Ik weet evenwel niet of het gaat werken als je bestanden niet in de bibliotheek zitten. Je kan het es testen in gewone bestandsmodus.

http://kodi.wiki/view/Playlists/Smart_playlist

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje