Woohoo mijn eerste testcase.
Dat terzijde, afgelopen28 december was het zo mooi met de sneeuw en het weer dus ik zag het wil zitten om naar buiten te gaan om wat mooie sneeuw foto's te maken. De foto's, als het aan mij ligt zijn van dermate kwaliteit dat ik het wel aandurf om er een testcase van te maken.
Foto's zijn genomen im het gebied achter de spieringsluis
Reflections by Mr Pingu, on Flickr
Follow... by Mr Pingu, on Flickr
Winter@Biesbosch by Mr Pingu, on Flickr
Abandoned?! by Mr Pingu, on Flickr
2 Bonus die niet direct in de serie passen vind ik: Maar wel deze dag zijn gemaakt en opzich ook niet geheel onaardig, vind ik dan:

Frozen by Mr Pingu, on Flickr

Does it breathe? by Mr Pingu, on Flickr
Rest staat hier . Twijfel nog een beetje of ik 10 moet vervangen door die met de boom...
Dat terzijde, afgelopen28 december was het zo mooi met de sneeuw en het weer dus ik zag het wil zitten om naar buiten te gaan om wat mooie sneeuw foto's te maken. De foto's, als het aan mij ligt zijn van dermate kwaliteit dat ik het wel aandurf om er een testcase van te maken.
Foto's zijn genomen im het gebied achter de spieringsluis

2 Bonus die niet direct in de serie passen vind ik: Maar wel deze dag zijn gemaakt en opzich ook niet geheel onaardig, vind ik dan:

Frozen by Mr Pingu, on Flickr

Does it breathe? by Mr Pingu, on Flickr
Rest staat hier . Twijfel nog een beetje of ik 10 moet vervangen door die met de boom...
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)