• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-01 17:14

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
goede dag

ik heb nu Marmitek 310 HDMI switcher gekocht maar zie nu dat hij maar 12 bit geeft zal dit uit maken bij PS4 en blu ray films of kan ik beter voor een gaan kan die 24 of zelfs 36 bit aan kan of maak dit niks uit

info over switcher
-Vidoe bandwidth 225 MHZ ( makes image reprodction of 1080P 12-bit and 60Hz possible )
-Deep color 12-bit ( billions instead of millions colours, better reproduction of subtle differance in gradation and higher contrast ration )
-Dolby trueHD & DTS HD Master Audio ( High quality support )

http://www.marmitek.com/n...switchers/connect-310.php

vast bedankt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Motaro op 03-01-2015 15:33 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
12-bit is per primaire kleur (rood/groen/blauw), het paneel in je tv is meer dan waarschijnlijk 8-bit (hooguit kunstmatige 10-bit bij een higher end model) dus geen probleem om die te kopen :).

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 03-01-2015 19:47 ]

• Motaro

Motaro

Topicstarter
Oke bedankt wand ik hoor dat veel games 24bit waren

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Monochrome
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-12-2025
Hallo,

Dat klopt wel, maar dan 24bits in totaal: dus 8 bits voor rood, groen en blauw. Je switch kan straks dus 12 bits per kanaal aan, waardoor meer verschillende kleuren weergegeven kunnen worden. Sowieso lijkt 12bits/kanaal me goed genoeg, ik betwijfel of je de verschillen uberhaupt zou zien.

• Motaro

Motaro

Topicstarter
oke ik dacht dus 12 bit voor alles was dus heb nu dus 3x12 bit

bedankt voor jullie hulp :D