Hallo allemaal. 
Een tijdje geleden heb ik aan Wilbert de Vries dit berichtje gestuurd.
Helaas niets terug gekregen...
Ach, en misschien ben ik wel de enigste die hier last van heeft.
Het gaat om het volgende;
Hallo Wilbert.
Mijn naam is Joska Keunekamp, alias hondaygo.
Ik ben al jaren aan het genieten van jullie site.
Jullie pricewatch, V&A, het forum, het nieuws, en natuurlijk die heerlijk leesbare reviews.
Sinds enige tijd lees ik deze reviews echter niet meer...
Niet dat ik het niet meer kan of dat ik het niet meer wil hoor...
Zoals jullie de opzet van een review eerder hadden, was het gewoon heerlijk lezen, en tijdens het lezen kon ik dan al vaak een EIGEN conclusie trekken.
Deze conclusie vergeleek ik dan ook vaak met de eindconclusie van de schrijver van dat review.
Helaas hebben jullie besloten om met de nieuwe opzet gelijk al op de eerste pagina de conclusie te zetten...
Dan zie je gelijk al 3 of 4 van die akelige rode
min punten in beeld staan, en die trekken je dan al zo aan, dat je die dan ook nog eens een keer gaat lezen ook...
En weg is de zin om de rest van dat review eens genietend te gaan lezen, en dan nog het liefst met een kop koffie erbij.
Ik vraag mij af of jullie al meer van dit soort opmerkingen hebben gehad, en of jij het er hier wel eens over hebt met de andere redacteuren...
Verder vind ik de site perfect.
Ik geniet zelfs van de commentaren die geleverd worden door onze mede Tweakers.
Ik heb hier al een hele hoop opgestoken, en ik hoop dat in de toekomst ook nog te mogen doen.
Vriendelijke groet, Joska Keunekamp.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet het niet, maar ben ik nu echt de enigste die deze ''nieuwe'' opzet niet kan waarderen?
Nou, ben benieuwd of ik hier nog iets wijzer van word.
Een tijdje geleden heb ik aan Wilbert de Vries dit berichtje gestuurd.
Helaas niets terug gekregen...
Ach, en misschien ben ik wel de enigste die hier last van heeft.
Het gaat om het volgende;
Hallo Wilbert.
Mijn naam is Joska Keunekamp, alias hondaygo.
Ik ben al jaren aan het genieten van jullie site.
Jullie pricewatch, V&A, het forum, het nieuws, en natuurlijk die heerlijk leesbare reviews.
Sinds enige tijd lees ik deze reviews echter niet meer...
Niet dat ik het niet meer kan of dat ik het niet meer wil hoor...
Zoals jullie de opzet van een review eerder hadden, was het gewoon heerlijk lezen, en tijdens het lezen kon ik dan al vaak een EIGEN conclusie trekken.
Deze conclusie vergeleek ik dan ook vaak met de eindconclusie van de schrijver van dat review.
Helaas hebben jullie besloten om met de nieuwe opzet gelijk al op de eerste pagina de conclusie te zetten...
Dan zie je gelijk al 3 of 4 van die akelige rode
En weg is de zin om de rest van dat review eens genietend te gaan lezen, en dan nog het liefst met een kop koffie erbij.
Ik vraag mij af of jullie al meer van dit soort opmerkingen hebben gehad, en of jij het er hier wel eens over hebt met de andere redacteuren...
Verder vind ik de site perfect.
Ik geniet zelfs van de commentaren die geleverd worden door onze mede Tweakers.
Ik heb hier al een hele hoop opgestoken, en ik hoop dat in de toekomst ook nog te mogen doen.
Vriendelijke groet, Joska Keunekamp.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet het niet, maar ben ik nu echt de enigste die deze ''nieuwe'' opzet niet kan waarderen?
Nou, ben benieuwd of ik hier nog iets wijzer van word.
just looking for wisdom...