Ik ben hard op zoek naar een "casual" gaming en HTPC mini-ITX machine voor maximaal €600 (excl. gaming zaken zoals controllers).
Eisen zijn als volgt:
- Stil
- Klein (maar niet superklein
)
- Krachtig genoeg voor games (hoeft niet high-end alles op max 1080P maar medium op 720P is prima)
Het zal alst volgt ingericht gaan worden:
- Windows 8.1
- XBMC (vanuit hier zal alles gestart worden)
- Emulators (div. SNES/Genesis/N64)
- Games
- Launchen middels advanced launcher en ROM collection browser
Ik wil ook nog wat experimenteren met AndyDroid o.i.d. om te kijken of ik ook Android games draaiende kan krijgen.
En nu het belangrijkste :);
De case zal het liefst zoveel mogelijk op een console lijken maar mag natuurlijk ook gewoon op reguliere A/V apparatuur lijken. De case van bijv. de Alienware X51 vind ik persoonlijk erg mooi.
Ik zit al jaren niet meer in de "hardware" en zou graag jullie advies willen hoe ik een zo krachtig mogelijke machine kan samenstellen voor max 600 euro.
Eisen zijn als volgt:
- Stil
- Klein (maar niet superklein
- Krachtig genoeg voor games (hoeft niet high-end alles op max 1080P maar medium op 720P is prima)
Het zal alst volgt ingericht gaan worden:
- Windows 8.1
- XBMC (vanuit hier zal alles gestart worden)
- Emulators (div. SNES/Genesis/N64)
- Games
- Launchen middels advanced launcher en ROM collection browser
Ik wil ook nog wat experimenteren met AndyDroid o.i.d. om te kijken of ik ook Android games draaiende kan krijgen.
En nu het belangrijkste :);
De case zal het liefst zoveel mogelijk op een console lijken maar mag natuurlijk ook gewoon op reguliere A/V apparatuur lijken. De case van bijv. de Alienware X51 vind ik persoonlijk erg mooi.
Ik zit al jaren niet meer in de "hardware" en zou graag jullie advies willen hoe ik een zo krachtig mogelijke machine kan samenstellen voor max 600 euro.