Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 10:32
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Android telefoon voor max € 300. Deze mag 2e hands zijn, maar moet dan wel in absolute nieuwstaat zijn. Telefoon mag niet groter zijn dan 4,6 inch.

Wat is je budget?
Max 300 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hij moet ongeveer een jaar probleemloos, zonder stotteren en haken werken. Er worden de standaard dingen mee gedaan zoals internet, lichte spelletjes, facebook etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
Een HTC one mini 2, al ben ik bang dat de 1gb ram en processorsnelheid tekort gaat komen. De Xperia Z3 compact is eigenlijk net nog te duur.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke opties zijn er dan eventueel nog?

Mijn vriendin heeft nu een HTC one SV en die loopt steeds te mekkeren dat er geen apps geinstalleerd kunnen worden wegens te weinig ruimte terwijl er bijna niks opstaat. Dit probleem mag een nieuwe telefoon absoluut niet meer hebben. Scherm & camerakwaliteit is onbelangrijk. Uiterlijk van de telefoon is wel belangrijk.

En oja... geen Samsung.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Nexus 4 of bijvoorbeeld Moto X (2013 model).

Beide met 2GB ram, Moto X is wel dual-core maar wel een rappe en krijgt ene update naar Android 5.0, Nexus 4 is 4,7" maar het valt mee, die heeft ook 2GB ram en Android 5.0 is al ervoor uit.

Beide zijn nette toestellen, als je om batterij duur geeft is Moto X een betere keuze.

En anders de Sony Xperia Z1 Compact, zo oud is hij niet maar wel goedkoper dan de Z3, Z1 heeft alsnog een hele rappe Snapdragon 800 en 2GB ram.

[ Voor 18% gewijzigd door Mizgala28 op 03-01-2015 13:36 ]

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Of misschien weg bij Android ....

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-10 21:47
Een Xperia Z1 compact? Inclusief een covertje moet de minpunten wegwerken van de algemene reviews ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Marvin- op 03-01-2015 19:05 ]

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Of alsnog de Z3 Compact ;) Er staan er al een paar op Marktplaats voor 300 euro.

Verder is inderdaad de Z1 Compact prima als je het toch iets goedkoper wilt, Xiaomi Mi2S als je die kunt vinden. Moto X en Moto G zijn altijd prima keuzes afhankelijk van het geld dat je er voor over hebt.

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:29
V&A aangeboden: Sony Xperia Z3 Compact 16GB Wit
Heeft alleen geen garantie al denk ik niet dat dit een punt is

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:56
Misschien een Jiayu G4s? Die is dan wel 4,7 inch, maar vrij compact.
Je kan ook nog de Jiayu G5S overwegen met 4,5", maar de 2000mah lijkt me wat krapjes.
Pagina: 1