Draadloze printer/all-in-one voor ouders

Pagina: 1
Acties:

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-02 08:33
Ik zoek een?
Draadloze printer/all-in-one

Wat is je budget?
Tot 100,- ongeveer

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een draadloze printer voor m'n ouders. Hij moet gebruiksvriendelijk zijn en ze moeten er ook vanaf hun iPad mee kunnen printen. Het zou handig zijn als ze er ook documenten mee kunnen scannen en kunnen kopiëren. De printer wordt voornamelijk gebruikt voor zwart/wit printjes. Ik schat dat ze misschien 5 pagina's per week zullen printen. Is er een manier om de printkosten binnen de perken te houden? Die cartridges zijn soms schofterig duur.

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-02 08:33
mirod schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:25:
Ik zoek een?
Draadloze printer/all-in-one

Wat is je budget?
Tot 100,- ongeveer

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een draadloze printer voor m'n ouders. Hij moet gebruiksvriendelijk zijn en ze moeten er ook vanaf hun iPad mee kunnen printen. Het zou handig zijn als ze er ook documenten mee kunnen scannen en kunnen kopiëren. De printer wordt voornamelijk gebruikt voor zwart/wit printjes. Ik schat dat ze misschien 5 pagina's per week zullen printen. Is er een manier om de printkosten binnen de perken te houden? Die cartridges zijn soms schofterig duur.
Iemand?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:35
Ik weet dat HP, Canon en Samsung apps hebben voor iOS en Android.

Ik moet zeggen dat de software van HP bij mijn ouders het niet altijd lekker doet.
Zelf thuis niets van gemerkt. (netwerk bedraade printer en die van hen draadloos).

Mijn schoonvader zweert bij Epson, maar alle merken hebben tegenwoordig losse cartridges per kleur.
Let wel op, dat ze wel gebruikt worden, want om de reden van weinig printen heb ik onze HP inkjet vervangen voor een Canon all-in-one laserprinter.
Die cartridges drogen namelijk uit. Dit gebeurd bij een laserprinter dan weer niet.
Grote kans dat ze ook met 1 toner heel erg lang doen waardoor ze die wellicht nooit hoeven te vervangen. Ze kosten dan wel ongeveer 50 euro p/s.

In de pricewatch kun je zelf natuurlijk filteren. Maar ik zou eens kijken welke merken er allemaal een app hebben om mee te printen vanaf een tablet.
Filter op prijs en draadloos. Dan kom je iig al een eind. Daarvandaan kun je ook kijken wat cartridges kosten. Let op, HP printers printen vaak niet als een cartridge leeg is. Dit is vervelend wanneer je bijvoorbeeld geen kleur gebruikt, maar wel 1 van die cartridges leeg is.

http://tweakers.net/categ...XZG_NT1KqpvlhxtftjHB1yzh8

Let op, de goedkoopste is niet altijd interessant qua cartridges. Maar voor dit budget ontkom je daar volgens mij niet aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 12-01-2015 15:17 ]

• alex443
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-02 12:21
Wij zijn thuis in het bezit van een Canon MG3550

pricewatch: Canon Pixma MG3550 Zwart

Draadloos via Wifi, waarbij je ook vanaf je ipad en telefoon (android) kunt printen.
Installatie van de software is zeer gemakkelijk.

In de eerste twee weken dat wij de printer in gebruik hadden konden wij moeilijk verbinding krijgen met de printer via Wifi. Na twee weken hadden wij hier geen last meer van (wellicht firmware update?).

Nadeel vind ik zelf dat er geen usb kabel bij geleverd word. Mocht je dus geen wifi hebben dan moet je apart een kabel erbij kopen om je pc/laptop direct aan te sluiten.

Ook handig is dat je de printer aan kunt laten staan op een soort sluimerstand. Bij een printopdracht schakelt de printer zichzelf in.

Multipack inkt, dus zwart en kleur is ongeveer 30 euro. Ik heb nog geen gemiddelde voor wat betreft de hoeveelheid printjes op 1 cartridge.

Deze printer past wel ruimschoots binnen je budget.