Heb me na enkele jaren twijfelen een nieuwe Mac aangeschaft, zo'n iMac 27" (niet de 5k). Waarom de twijfel; vanwege de prijs en ik ben een echte PC freak (steeds minder tijd voor). Eerdere apple ervaringen beperken zich tot enkele iPhones & iPads; ik raad het ook iedereen aan.
Nu dacht ik na het uitpakken er vanaf te zijn, maar helaas... hij crashed elke dag 1 a 2 keer volledig (4 seconden knopje indrukken), safari crashed toch een 10x per dag (soms moet ik herstarten, dan gaat het beter).
Wat kan ik doen? Op Windows kijk je naar event viewer, draai ik een geheugen test tooltje, ...
Ter info:
- ik heb enkel remote desktop geinstalleerd om nog aan mijn PC te kunnen
- enige configuratie is een 2de user aangemaakt en desktop lock tijd ingesteld
- auto update aangezet
- ik gebruik alleen safari, remote desktop en imessenger (via iPhone), zit veel op YouTube.
Nu dacht ik na het uitpakken er vanaf te zijn, maar helaas... hij crashed elke dag 1 a 2 keer volledig (4 seconden knopje indrukken), safari crashed toch een 10x per dag (soms moet ik herstarten, dan gaat het beter).
Wat kan ik doen? Op Windows kijk je naar event viewer, draai ik een geheugen test tooltje, ...
Ter info:
- ik heb enkel remote desktop geinstalleerd om nog aan mijn PC te kunnen
- enige configuratie is een 2de user aangemaakt en desktop lock tijd ingesteld
- auto update aangezet
- ik gebruik alleen safari, remote desktop en imessenger (via iPhone), zit veel op YouTube.
[ Voor 6% gewijzigd door poing op 03-01-2015 10:47 ]