Toon posts:

Atv 2 jailbreaken lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort een gejailbreakte atv 2 gekocht. Alleen moest de xbmc software nog geupdate worden.
Ik heb begrepen dat KODI de opvolger van Xbmc was, dus heb ik me wat ingelezen en kodi via NITO op de Atv gezet.

Hierna ging het helaas allemaal mis. De atv starte zich opnieuw op en daarna bleef het beeld zwart. De enige oplossing was om hem via itunes te herstellen...dit is uiteindelijk wel gelukt, maar nu is hij niet meer gejailbreaked en staat versie 6.2.1 erop.
Klopt het dat de atv eerst gedowngrade moet worden voordat ik deze weer kan jailbreaken? Kan hier namelijk niets over vinden.. En via seas0npass lukt het nu niet.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:09
Volgens mij heb je shsh blobs nodig om te downgraden.

En anders gaat dit gewoon niet lukken want apple ondertekend die 5.3 firmware niet meer.

[ Voor 63% gewijzigd door larsiey op 03-01-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 20:10
Je kunt nog downgraden zonder de blobs nodig te hebben. Als het goed is ondertekent Apple namelijk nog steeds de 5.3 firmware. Zo is het mijzelf ook gelukt om m'n ATV2 te downgraden naar 5.3 een paar weken terug.

Het enige wat je moet doen is de signing status checken van iOS 6.1.4 (5.3) voor de ATV2 en deze firmware vervolgens te downloaden en restoren in iTunes.

[ Voor 3% gewijzigd door Jadang op 04-01-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:09
Jadang schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:37:
Je kunt nog downgraden zonder de blobs nodig te hebben. Als het goed is ondertekent Apple namelijk nog steeds de 5.3 firmware. Zo is het mijzelf ook gelukt om m'n ATV2 te downgraden naar 5.3 een paar weken terug.

Het enige wat je moet doen is de signing status checken van iOS 6.1.4 (5.3) voor de ATV2 en deze firmware vervolgens te downloaden en restoren in iTunes.
Hij heeft gelijk.
https://ipsw.me/6.1.4

Dan moet het nog wel gewoon lukken inderdaad.