Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pricewatch verkeerde link

Pagina: 1
Acties:

• Cafe Del Mar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 15:04
Het zijn geen productspecificaties, dus ik heb niet op de knop geklikt om die te updaten.
Er zit een fout in de link van een winkel.

Dit is het product: Brother TN-2310 (toner voor Brother laserprinters)
De link van Afutur verwijst naar een trimmer/scheerapparaat met dezelfde naam "Rowenta TN 2310". Het foute product kost €33,90 wat iets goedkoper is dan de goedkoopste aanbieder van het echte product.
Toevallig of niet, Afutur heeft ook de Brother toner, maar wel aan één van de hoogste prijzen.

Is dat iets dat Tweakers zelf aanpast, of komt dat gewoon volautomatisch binnen en is het de verantwoordelijkheid van de winkels dat alles blijft kloppen?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als je met de muis op de totaalprijs gaat staan, dan krijg je een popupje met meldpunt link ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 02-01-2015 21:36 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Cafe Del Mar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 15:04
Miljaar.
Nog nooit gezien of op gelet.
De totaalprijs vind ik zelf niet relevant, want de opties in de PriceWatch zijn voornamelijk voor Nederlanders, wat niet onlogisch is :). Niet alle winkels willen naar België versturen of rekenen daar een godsvermogen voor aan.

Ik zal het probleem van de Brother toner via de geëigende paden melden.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vroeger was die direct zichtbaar (klein icoontje naast prijs), wie het handig vond die link te verbergen.... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 02-01-2015 21:40 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Cafe Del Mar schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:39:
De totaalprijs vind ik zelf niet relevant, want de opties in de PriceWatch zijn voornamelijk voor Nederlanders, wat niet onlogisch is :). Niet alle winkels willen naar België versturen of rekenen daar een godsvermogen voor aan.
Helemaal rechtsboven (tandwiel) al je voorkeur op België gezet?