Apple ID wachtwoord kwijt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 16:49
Mijn vriendin heeft zojuist haar ipad geupdate en sindsdien vraagt de ipad om een icloud inlog waarvan ze het wachtwoord niet meer weet.

Wachtwoord vergeten opvoeren op appleid.apple.com is uitgevoerd en zou gemaild worden naar een alternatief mailadres? maar tot op heden geen mail ontvangen. Kun je op een alternatieve manier alsnog je wachtwoord bij apple wijzigingen of ben je nu afhankelijk van de helpdesk?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwi159
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 18:45
Je kan bij het veranderen van je wachtwoord twee opties kiezen. Een e-mail sturen naar je ingevoerde apple-id e-mail of kiezen voor de beveiligingsvragen. Mocht dat allebei geen soelaas bieden, dan ben je inderdaad gewezen op de helpdesk van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-09 18:18
Grote kans dat apple nu problemen heeft met zijn inlogsysteem, vanwege idict. Ik zou het gewoon later nog eens proberen.

http://www.ibtimes.com/ne...-account-could-be-1772334

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
zou kunnen maar dat heb ik nog nergens gezien. Ook de site van apple geeft niets aan dat het e.e.a. plat zou liggen ivm wat dan ook....

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schmm
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 17:06
Ik heb dit bij een kennis van mij ook gehad.

Allen bij hun werkte de recovery opties ook niet aangezien ze niet meer wisten welk mailadres en geboortedatum ze ingegeven hadden.

Een opmerking, de Ipad was gelocked met find-my-iphone. dus zomaar even "herinstalleren" zat er niet in.

We hebben toen contact opgenomen met apple. Na overleg van de diverse aanschafdocumenten van de Ipad hebben ze de ipad vrijgegeven. Maar we hebben wel een nieuw Apple account moeten aanamaken.....

Dus onder aan de streep.. alle aangeschafte applicaties kwijt maar wel een ipad die werkte.

Nu ik dit een het typen ben realiseer ik me dat dit toch net wat een ander probleem was als wat jij hierboven beschreven had... Maar voor ons kwam het er op neer dat Apple het AppleID niet kon/wilde resetten.... Ook niet een hint wilde geven wan welk emailadres er gebruikt was bij de recovery.. ook niet iets van een eerste letter van voor en een eerste letter van na het @......

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
bij mij is het probleem inmiddels opgelost.
UIteindelijk via de apple site apple care/services benaderd en die belde na 10 minuten netjes terug.
correct alles afgehandeld en 24 uur later ontvingen we een mail waarmee het wachtwoord gereset kon worden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
schmm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:17:
Ik heb dit bij een kennis van mij ook gehad.

Allen bij hun werkte de recovery opties ook niet aangezien ze niet meer wisten welk mailadres en geboortedatum ze ingegeven hadden.

Een opmerking, de Ipad was gelocked met find-my-iphone. dus zomaar even "herinstalleren" zat er niet in.

We hebben toen contact opgenomen met apple. Na overleg van de diverse aanschafdocumenten van de Ipad hebben ze de ipad vrijgegeven. Maar we hebben wel een nieuw Apple account moeten aanamaken.....

Dus onder aan de streep.. alle aangeschafte applicaties kwijt maar wel een ipad die werkte.

Nu ik dit een het typen ben realiseer ik me dat dit toch net wat een ander probleem was als wat jij hierboven beschreven had... Maar voor ons kwam het er op neer dat Apple het AppleID niet kon/wilde resetten.... Ook niet een hint wilde geven wan welk emailadres er gebruikt was bij de recovery.. ook niet iets van een eerste letter van voor en een eerste letter van na het @......
toon volledige bericht
bij ons was dus het apple id wel bekend alleen konden we er niet meer in. Kan begrijpen dat apple dat niet zomaar vrij geeft...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schmm
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 17:06
koentjuh1987 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:39:
[...]

bij ons was dus het apple id wel bekend alleen konden we er niet meer in. Kan begrijpen dat apple dat niet zomaar vrij geeft...
Het appleID was bij ons ook bekend! Allen het wachtwoord niet meer. Maar op de vraag van welk recovery mail adres er ingegeven was kregen we geen antwoord (want dat wisten ze ook niet meer, en ook de geboortedatum welke tijdens het aanmaken van het account gebruikt was wisten ze niet meer :? ). (eigenlijk ook wel logisch dat ze deze gegevens niet geven!)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
hebben wij het misschien getroffen met de betreffende medewerker bij apple care.

...

Pagina: 1