Ik heb achter de cisco modem van Ziggo een archer C7 router van TP link gehangen. Ik heb de C7 via een UTP kabel in een LAN poort (niet WAN) verbonden met het modem, en DHCP uitgezet op de C7. Het probleem is nu dat ik vrijwel alles kan doen met m'n verbonden apparaten, behalve één dong; namelijk gamen. Internet werkt bijvoorbeeld wel gewoon en mail via outlook (dus niet via browser) werkt ook.
Enkel als ik FIFA15 opstart dan registreet het spel wel dat ik ingelogd ben op ORIGIN, maar lukt de matchmaking niet. Het spel zegt dan dat de verbinding verbroken is, terwijl dat niet zo is...
Ik vermoed dat het te maken heeft met de instellingen van de C7, want als ik WiFi aanmeld op de cisco, dan kan ik wel via matchmaking een online spel spelen.
Wat doe ik verkeerd? Wat moet ik nog meer aanpassen?
Enkel als ik FIFA15 opstart dan registreet het spel wel dat ik ingelogd ben op ORIGIN, maar lukt de matchmaking niet. Het spel zegt dan dat de verbinding verbroken is, terwijl dat niet zo is...
Ik vermoed dat het te maken heeft met de instellingen van de C7, want als ik WiFi aanmeld op de cisco, dan kan ik wel via matchmaking een online spel spelen.
Wat doe ik verkeerd? Wat moet ik nog meer aanpassen?