Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martidinho
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-07 18:52
Beste Medetweakers,

Voor mijn profielwerkstuk heb ik en mijn profielwerkstukpartner een blue energy van it's academy gehaald. Wij hebben vandaag een test gedaan. Toen wij rood en geel bloedloogzout door het apparaat pompten, kwam er een blauwe vloeistof(waarschijnlijk pruisisch blauw) uit ons apparaat. Daarnaast merken we op dat wij geen stroom kregen. Wij vroegen ons af of wij geen stroom kregen door het pruisisch blauw(dat waarschijnlijk geen redox reactie kan uitvoeren. Het kon misschien ook wel liggen aan het feit dat we geen vloeistofpompjes hadden aangesloten aan de buisjes. We weten ook niet zeker of er aan het apparaat uberhaupt een vloeistofpompje aangesloten moet worden. Wij hopen dat jullie ons een kunnen adviseren over het feit van het pomp.

Alvast bedankt.

Groeten,

Martijn

[ Voor 12% gewijzigd door martidinho op 02-01-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Hoeveel molair oplossing heb je van elk gebruikt voor het elektrolytvloeistof? En van het 'zeewater'?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is iets voor de handleiding, school e.d. Het heeft niets met WL te maken, en de beschrijving is dermate vaag dat het erg op "hoe moeten we dit doen?" huiswerk begint te lijken.

Derhalve een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.