Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wie weet welke software dit is?

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:04

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb een stukje software draaien die ik niet kan vinden waar het vandaan komt, misschien dat iemand het hier weet. In bijna elk venster heb ik een icoon wat er uitziet als een monitor die splitscreen (door vieren) als ik hier op druk heb ik keuze uit het volgende:

Linkermuisknop:

Groot icoon van een monitor.

Rechtermuisknop:

Find Windows>alle openstaande vensters
Desktop Partition>iconen van monitoren in verschillende configuraties split screen tot aan vieren gesplitst
Identify Partition
Align Off
Exit

Zegt iemand dit iets en tot welk pakket hoort het ik zou het graag verwijderd zien.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je een screenshot?

Ik weet dat Acer Gridvista ongeveer die functionaliteit heeft die je beschrijft, maar of dat specifiek die is weet ik niet.

Verwijderd

Druk eens op de Windows knop + R en vul dan msconfig in.
Staat het programma onder het tablad Opstarten?
Je zou iets kunnen uitvinken en de computer herstarten om te kijken of dat het programma is/was.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Hierbij een Screenshot

ScreenShot

Je ziet het rechtsboven staan. Ik heb niets van Acer staan Terw_Dan.

Ik heb al in de opstart gekeken maar hier kan ik ook niets vinden 913nn

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• leander-s
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04:22
Je zou bij instellingen en dan addons kunnen kijken of je daar wat tussen kan vinden.

EDIT. Sorry ik had niet goed gelezen dat je het in bijna elk venster hebt.

Als je computer gecontroleerd op malware met bijvoorbeeld hitman pro?

[ Voor 65% gewijzigd door leander-s op 02-01-2015 16:08 ]

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
leander-s schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:04:
Je zou bij instellingen en dan addons kunnen kijken of je daar wat tussen kan vinden.

EDIT. Sorry ik had niet goed gelezen dat je het in bijna elk venster hebt.

Als je computer gecontroleerd op malware met bijvoorbeeld hitman pro?
Ja ook al gedaan stond alleen maar wat zaken op die met de browser te maken had, natuurlijk gelijk even gedelete.

Verwijderd

Maar heb je dit alleen in Internet explore of ook in andere vensters?

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
HP Display Assistant?

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
Het is SmartDesktop dat (waarschijnlijk) bij je Philips-monitor zat, het staat beschreven in deze handleiding. (Gevonden door even te googlen op "find windows" "desktop partition", dus zo moeilijk was het nu ook weer niet.)

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:12:
Maar heb je dit alleen in Internet explore of ook in andere vensters?
In bijna elke venster ik speel ook spelletjes op dit systeem en steam en battle.net hebben dit weer niet maar wel zaken als browsers en programma's.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
hcQd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:13:
Het is SmartDesktop dat (waarschijnlijk) bij je Philips-monitor zat, het staat beschreven in deze handleiding. (Gevonden door even te googlen op "find windows" "desktop partition", dus zo moeilijk was het nu ook weer niet.)
Dat was het dus. Het had eigenlijk alleen aan moeten gaan met een dual screen setup maar op een of andere manier is het gewoon aangegaan.

Iedereen bedankt.

Pagina: 1