Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miredom
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-07 12:49
Hallo allemaal,

Ik heb op dit moment een Sharkoon X-Tatic S7 met een microfoon, deze is zeer slecht volgens vrienden op Teamspeak 3, daarom wil ik een nieuwe microfoon kopen die ik met een 3.5mm aansluiting aan mijn laptop kan aansluiten. Ik heb een budget van maximaal 15 euro, ik heb eventueel een 10 euro VVV cadeaubon en een 10 euro kijkshop cadeaubon. De microfoon in mijn headset kan eruit, er kan dan alleen geen andere microfoon in.

De microfoon ga ik gebruiken voor tijdens het gamen, ik zal hem vaak gebruiken, en ook doe ik mijn headset vaak op en af. Daarom heb ik dus minder voorkeur voor een opclip microfoon, tenzij hier een oplossing voor is. Het hoeft er niet mooi uit te zijn, dat maakt mijn niet uit. Ik heb geen merkvoorkeuren want ik heb geen ervaring op dit gebied. Ik heb een Lenovo G500s, voor de informatie.

M.V.G.

miredom

[ Voor 2% gewijzigd door miredom op 02-01-2015 14:12 . Reden: Laptop naam toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 12:09
Kan je niet de ingebouwde microfoon van je laptop gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miredom
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-07 12:49
hberntsen schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:10:
Kan je niet de ingebouwde microfoon van je laptop gebruiken?
Bedankt voor de reactie! Maar, nee, die is al helemaal slecht. Ik heb een Lenovo G500s, ik zal het bij de OP toevoegen.