Weet iemand waar de Crystalfontz display's in Nederland te koop zijn?
Of weet iemand een goed alternatief?
THX
Of weet iemand een goed alternatief?
THX
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
matrix orbital heeft ze ook gewoon serielOp donderdag 14 juni 2001 07:45 schreef Talon het volgende:
Alleen via internet te koop dacht ik.
Een alternatief is www.eio.com
maar dat kan even duren en het is in het buitenland.
En als je goed zoekt kan j hem in nederland bij www.conrad.nl vinden
dat wordt mijn optie of eventueel Display (elektronica-zaak zonder site maar wel een winkel in Haarlem e.a.).
1 dingetje dan wel : zelf solderen.
Crystalfontz is geloof ik de enige die alles compleet in 1 keer werkend levert (kabel aansluiten en bevestiging).
Succes
Verwijderd
Matrix oribtal heeft ook 'n kitje met 2x20 display, 5.25" bay met een paar knopjes en rs232 kabeltje er bij.. verkrijgbaar met zowel lcd als vfd displays..Op donderdag 14 juni 2001 07:45 schreef Talon het volgende:
Crystalfontz is geloof ik de enige die alles compleet in 1 keer werkend levert (kabel aansluiten en bevestiging).
Verwijderd
Verwijderd
die heeft crystalfontz ookOp donderdag 14 juni 2001 08:42 schreef Yarvieh het volgende:
Die gast van lcdriver had blauwe matrix orbitals![]()
![]()
ff screenie zoeken..
[afbeelding]
[afbeelding]
**SWEET**
Verwijderd
van 60 dollar koop je geen nieuwe proc hoorOp donderdag 14 juni 2001 08:57 schreef slung het volgende:
Het is alleen jammer dat het allemaal zo duur is! Voor dat geld koop je ook een mooie nieuwe processor
Verwijderd
levertijd bij matrix orbital is helemaal niet lang!Op donderdag 14 juni 2001 08:06 schreef sub-zero het volgende:
gewoon
www.crystalfontz.com
die hebben geen leverancier in nederland
ik zou by matrix orbital niks bestellen levertijd is erg lang
by crystalfontz binne 4 wek dagen
ik bestel er byna elke maand
Verwijderd
ohh das mooi zijn ze goed bezigOp donderdag 14 juni 2001 09:29 schreef Jo_ het volgende:
[..]
levertijd bij matrix orbital is helemaal niet lang!
maandag besteld, donderdag was ie er al!
-Jo
Verwijderd
Lcdriver 2.0 (geschreven door die zelfde uller) , en die is nog niet uit...Op donderdag 14 juni 2001 09:47 schreef tec het volgende:
Die info op die lcd van Counterstrike ! waar kan ik dat proggie downen want dat lijkt me mega l33t.
Verwijderd