Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hackers zetten gestolen data duizenden Nederlanders en Belge

Pagina: 1
Acties:

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 16:37
Via Twitter laat Rex Mundi weten de data nu gegroepeerd te hebben op een eigen site die te benaderen is via het Tor-netwerk. Op de site staan wachtwoorden, inlognamen, medische gegevens en bankgegevens van duizenden Nederlanders en tienduizenden Belgen.
Linkje werkt niet. Verwijst naar http://tweakers.net/z-staffing.

Nevermind. Is al opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door Ryan_ op 02-01-2015 11:09 ]

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 19:23
nieuws: Hackers zetten gestolen data duizenden Nederlanders en Belgen op eigen site

Als linken naar illegaal materiaal zoals downloads van muziek of films niet mag, dan moeten jullie natuurlijk ook niet zelf linkjes naar gestolen logingegevens publiceren.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 12:23
"Het om gegevens " is denk ik "Het gaat om gegevens"

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
@Kalief: dat doen we toch ook niet?

@jaspov: fixed en dank

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Olaf schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:32:
@Kalief: dat doen we toch ook niet?
'Jullie' misschien niet, maar in de eerste reactie (en verderop ook) in de reacties wel. Dat mag dan wel? Ik neem tenminste maar aan dat daar de data staat, ik kan en wil het niet controleren.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Volgens mij heb ik nu alles verwijderd? Want voor wat er in de reacties staat is niet de redactie maar het powermodteam verantwoordelijk. Daarvoor moet je dus in Tweakers Moddereter Forum zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1