[iPhone] Werking usb to lightning opzet stuk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mleander
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 12:29
Ten eerste iedereen de beste wensen voor 2015!

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat een usb naar lightning opzet stuk van ongeveer 1 euro mijn Iphone 5 wel kan opladen en mijn niet officiele lightning kabel niet? Ik weet dat er in een officiele kabel een chip zit waaraan de Iphone de kabel herkent maar ik me niet voorstellen dat deze ook in een opzetstuk van 1 euro zit.

Moet ik misschien iets aan de bedrading van de kabel veranderen zodat deze toch de Iphone oplaadt?

Het gaat mij namelijk alleen om het opladen, het verzenden van data hoeft wat mij betreft niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 20:30
Een belangrijke vraag is dan: werkt de kabel verder wel voor het synchroniseren van je iPhone of met de officiële oplader? Gebruik je een Mac of PC om hem mee op te laden?

Mijn iPhone laadt gewoon op als ik hem met de officiële kabel met mijn Mac verbind :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mleander
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 12:29
De kabel werkt niet met synchroniseren maar dat maakt niet uit, ik gebruik em alleen om op te laden.

Ik gebruik een officiele lader en een PC om te laden. In beide gevallen werkt t niet.