Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Goedemorgen allen,

Ik heb recent mijn moederbord, processor en geheugen vernieuwd. Allemaal erg prettig, alleen zit ik nu nog met een middeleeuwse 8800GTS 320mb videokaart. Ik speel de laatste tijd voornamelijk Diablo 3 ROS en dat werkt, maar wel op erg lage settings.
Voor dat spel heb ik op zich niks spannends nodig aan videkaart, dus ik zal aan de volgende te denken:
pricewatch: Club3D Radeon R9 270 '14 Series

Wss nog steeds overkill, maar dan kan ik wel even vooruit:)

Nu maak ik momenteel gebruik van 2 beeldscherm die ik ergens komend jaar ook wel wil gaan vernieuwen, maar nu geen haast mee heb. Het zijn 2 Samsung 226BW schermen met een DVI aansluiting.
Nu zie ik op verschillende sites verloopstukjes van HDMI naar DVI. De vraag is of dat geen problemen met zich mee gaat brengen als ik een scherm aansluit op de DVI aansluiting, en eentje op de HDMI en dan met zo'n verloopstukje.

Ik heb btw het volgende moederbord:
Asrock FM2A88M Extreme4+
Met deze processor:
AMD II X4 740

Ik weet dat de PCI-E poort een 2.0 poort is omdat ik een goedkopere processor gekocht heb. Als ik de site van de videokaart mag geloven moet dat niet heel veel uitmaken.

Ik sta trouwens ook wel open voor eventuele alternatieven als er heel goede tips zijn:)

En natuurlijk alvast bedankt!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heb het hier ook gebruikt:
HDMI uit, beeldscherm 1 zat verloopstuk van HDMI naar DVI.
Beeldscherm 2 was gewoon DVI naar DVI.

[ Voor 18% gewijzigd door HollowGamer op 02-01-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
HollowGamer schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:34:
Heb het hier ook gebruikt:
HDMI uit, beeldscherm zat verloopstuk van HDMI naar DVI.

Heeft je beeldscherm geen display port?
Nee mijn schermen zijn ook erg oud hoor! Ik heb die dingen al zeker 5 jaar en toen waren ze al niet de nieuwste.
Als het goed werkt dan koop ik er zo'n hdmi-dvi verloopstukje bij.
Bedankt voor je reactie.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983