Gamingmuis/toetsenbord voornamelijk voor FPS-shooters

Pagina: 1
Acties:

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:55
Ik zoek een gamingmuis/toetsenbord

Wat is je budget?
samen ongeveer maximum 150-175€

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Razer, steelseries?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel voornamelijk FPS.. GTA5 binnenkort.. Mechanische toetsen mag, qua muis liefst niet te veel poespas, moet gewoon snel en degelijk zijn. Verlichting, uiterlijk en toestanden is voor mij geen prioriteit

pricewatch: Razer Deathadder 2013 deze wordt vaak aangeraden, maar is 5 knoppen niet wat te weinig? Alsook vraag ik me af of er goede draadloze opties zijn voor fps-gaming.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Draadloos, tja... Het heeft natuurlijk wel meer delay en ik weet niet of dit echt erg is. Persoonlijk zou ik voor bedraad gaan maar dat hangt er ook vanaf hoe serieus je gamed.

Ik heb zelf de Deathadder en hij bevalt goed, zelf heb ik geen knoppen nodig, ik speel alleen FPS en daarvoor gebruik ik gewoon toetsenbord knoppen (granaat gooien is gewoon g en geen muisknop ofzo).

Een muis is heel persoonlijk, misschien kan je naar de MediaMarkt want daar hebben ze er meestal wel een paar liggen om te proberen. Ikzelf vond de g502 bijvoorbeeld helemaal niet lekker in de hand liggen.

Hier is een CM storm TK stealh onderweg :)

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:39:
Draadloos, tja... Het heeft natuurlijk wel meer delay en ik weet niet of dit echt erg is. Persoonlijk zou ik voor bedraad gaan maar dat hangt er ook vanaf hoe serieus je gamed.

Ik heb zelf de Deathadder en hij bevalt goed, zelf heb ik geen knoppen nodig, ik speel alleen FPS en daarvoor gebruik ik gewoon toetsenbord knoppen (granaat gooien is gewoon g en geen muisknop ofzo).

Een muis is heel persoonlijk, misschien kan je naar de MediaMarkt want daar hebben ze er meestal wel een paar liggen om te proberen. Ikzelf vond de g502 bijvoorbeeld helemaal niet lekker in de hand liggen.

Hier is een CM storm TK stealh onderweg :)
ik daar integen raad de g502 aan. heb altijd al logitech muizen gehad dus ben gewent aan de grip. kijk zelf ook even naar je hand hoe je die op je eigen muis legt. sommige muizen worden ontworpen met een bepaalde grip, de zogeheten palm of claw grip zijn het populairst, ik heb de claw en die werkt perfect op deze muis.

maar dit zegt natuurlijk wel hoe persoonlijk het is. ik was bijvoorbeeld niet weg van de deathadder, terwijl dit voor een ander een top muis kan zijn.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Tja ik heb dus een claw grip en hoewel ik heb gelezen dat de Deathadder erg slecht was voor een claw grip vind ik hem lekker in de hand liggen... En die zowie muizen vond ik veel te klein en je moest heel hard drukken voor een click.

Bij de g502 vond ik dat de sniperbutton in de weg zat en hij was te hoog.

Erg persoonlijk dus :)

• Cloclo100
Kijk, daar kan ik al wat mee, bedankt! Heb zelf ook een claw grip!
En qua toetsenbord?

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:51

WCA

Logitech G700s, zowel draadloos als bedraad, erg comfortabel.

Share and Enjoy!

• Cloclo100
Heb me intussen de G502 besteld.. maar ik tast nog wat in het duister naar een toetsenbord. Er hoeven nogmaals niet duizenden extra knoppen en verlichting etc op te zitten, als het maar degelijk en snel is..
Pagina: 1