Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Laptop is vooral voor mn ouders om te surfen, email checken, koppelen aan tv dmv hdmi en hooguit dat ik zelf er warcraft 3 opzet
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget is 300-500 met de beste kwaliteit verhouding maar liefst zo goedkoop mogelijk
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Dit is niet de bedoeling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Allereerst de beste wensen allemaal voor t komende jaar.
Ik ben voor mn ouders op zoek naar een eerste laptop aankoop. Laptop moet zijn voor beetje surfen, emails en wat koppelen aan tv. Max dat ik zelf warcraft 3 erop gooi
Ik weet dat een i3/i5 een goede processor is en dat ik t best weg kan blijven van acer. Een maat van mij heeft goede ervaring met laptops van HP en op hp latops bij de dixons zit nu 20% korting, dus wil ik morgen evt gaan kijken.
In eerste instantie leek deze me wel wat:
HP Pavilion 15-r052nd - Dixons
Hier wil ik dan mits mogelijk een ssd kaart voor rond 50 eu in laten zetten voor extra snelheid.
Ik zag net ook deze, waar dan ook al 8 gb cache ssd inzit
HP Pavilion 15-p020nd - Dixons
Is dat ong tzelfde? Bijv 128 gb ssd of 500gb hd + 8gb cache ssd?
En deze is wel erg cheap met een i3 erin;
HP Pavilion 15-r063nd - Dixons
Wat kunnen jullie me op basis van hier boven adviseren?
Alvast bedankt
Grtz
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Laptop is vooral voor mn ouders om te surfen, email checken, koppelen aan tv dmv hdmi en hooguit dat ik zelf er warcraft 3 opzet
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget is 300-500 met de beste kwaliteit verhouding maar liefst zo goedkoop mogelijk
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Dit is niet de bedoeling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Allereerst de beste wensen allemaal voor t komende jaar.
Ik ben voor mn ouders op zoek naar een eerste laptop aankoop. Laptop moet zijn voor beetje surfen, emails en wat koppelen aan tv. Max dat ik zelf warcraft 3 erop gooi
Ik weet dat een i3/i5 een goede processor is en dat ik t best weg kan blijven van acer. Een maat van mij heeft goede ervaring met laptops van HP en op hp latops bij de dixons zit nu 20% korting, dus wil ik morgen evt gaan kijken.
In eerste instantie leek deze me wel wat:
HP Pavilion 15-r052nd - Dixons
Hier wil ik dan mits mogelijk een ssd kaart voor rond 50 eu in laten zetten voor extra snelheid.
Ik zag net ook deze, waar dan ook al 8 gb cache ssd inzit
HP Pavilion 15-p020nd - Dixons
Is dat ong tzelfde? Bijv 128 gb ssd of 500gb hd + 8gb cache ssd?
En deze is wel erg cheap met een i3 erin;
HP Pavilion 15-r063nd - Dixons
Wat kunnen jullie me op basis van hier boven adviseren?
Alvast bedankt
Grtz