Voor mijn zus ben ik een upgrade voor haar pc aan het samenstellen. Ze wilt een systeem dat wat jaren meegaat voor huis-, tuin- en keukengebruik: office, surfen, basis fotobewerking (wat bijsnijden etc), muziek afspelen, etc...
De tower (pricewatch: Antec New Solution NSK3480-EC), voeding (weet niet meer wat er juist in zit) en 500 GB HD recupereren we.
Op basis van de BBG kwam ik tot volgend lijstje:
Volgens de pricewatch ondersteunt de kast micro-atx dus het mobo zou geen probleem mogen vormen.
Lijken deze onderdelen ok voor het beoogde doel (geen overklok) of kan een deel van het budget beter anders besteed worden? Het is zeker niet de bedoeling om het budget nog verder omhoog te brengen.
Heeft iemand ervaringen met deze printer? Die heb ik een beetje op goed geluk moeten kiezen (netwerkfunctionaliteit niet van belang, printen/scannen/kopiëren moet kunnen, ruimte waar de printer komt is beperkt).
thx!
Evert
De tower (pricewatch: Antec New Solution NSK3480-EC), voeding (weet niet meer wat er juist in zit) en 500 GB HD recupereren we.
Op basis van de BBG kwam ik tot volgend lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-7400K Boxed | € 57,50 | € 57,50 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 50,50 | € 50,50 |
| 1 | G.Skill F3-14900CL9D-4GBXM | € 43,- | € 43,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Gembird MF-321 Metal Mounting frame for 2.5" SSD/HDD to 3.5" bay | € 2,59 | € 2,59 |
| 1 | LG 22M45D-B Zwart | € 93,50 | € 93,50 |
| 1 | Logitech MK520 Wireless Combo (AZERTY) | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Epson Home XP-422 | € 80,- | € 80,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 462,03 | |
Volgens de pricewatch ondersteunt de kast micro-atx dus het mobo zou geen probleem mogen vormen.
Lijken deze onderdelen ok voor het beoogde doel (geen overklok) of kan een deel van het budget beter anders besteed worden? Het is zeker niet de bedoeling om het budget nog verder omhoog te brengen.
Heeft iemand ervaringen met deze printer? Die heb ik een beetje op goed geluk moeten kiezen (netwerkfunctionaliteit niet van belang, printen/scannen/kopiëren moet kunnen, ruimte waar de printer komt is beperkt).
thx!
Evert