Ik heb een iphone 5c gekregen bij mijn abbonoment (februarie 2014) ik was hier dus ook heel erg blij mij maar de laatste tijd heb ik problemen met opladen als ik het kabeltje erin doe laadt hij niet op ik moet hem naar de linker kant duwen en naar boven zodat hij oplaadt echt raar is hier een oplossing voor om dit te fixen of is hij echt gewoon kapot?
Even een afspraak maken bij de Apple store, maakt niet uit welke. Is als het goed is gewoon garantie
Heb je al eens gekeken of de stekker onderop je iPhone schoon is en niet vol zit met stof etc?
offtopic:
Interpunctie :x
Interpunctie :x
[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 01-01-2015 22:53 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik heb dus gekeken of er stof in zat maar ik zag niks ook ff in geblaast vanaf 1 zeide maar dit was dus niet het geval wel bedankt voor de suggestie en ik heb mijn iphone van een t-mobile store en niet van een apple store dus zou het dan nog kunnen?
Verwijderd
het eerst jaar heb je van apple zelf, garantie 2e jaar is voor de winkel waar hij gekocht is.
Je mag ook gewoon naar een T-mobile winkel hoor. Ik begrijp niet waarom je terug zou gaan naar een andere winkel dan waar je het toestel gekocht hebt.
Probeer eens een tandenstoker, doet wonderenmasis2109 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:09:
Ik heb dus gekeken of er stof in zat maar ik zag niks ook ff in geblaast vanaf 1 zeide maar dit was dus niet het geval wel bedankt voor de suggestie en ik heb mijn iphone van een t-mobile store en niet van een apple store dus zou het dan nog kunnen?
Heb hetzelfde gehad met mijn 5. Heb toen gewoon met een tandenstoker een enorme berg stof eruit gehaald. Voila, opgelost.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Wat overtones hierboven zegt. Waarschijnlijk is het een stof probleem. Probeer met een tandenstoker of paperclip de connector schoon te maken. Blazen helpt vaak niet. Doordat je de oplaadkabel er elke keer in stopt druk je het stof vaster en vaster.
Als het schoonmaken niet helpt, dan kan je even langs de Apple Store of T-Mobile.
Als het schoonmaken niet helpt, dan kan je even langs de Apple Store of T-Mobile.
Jep tandenstoker is de oplossing. fijn dat die weer werkt.
Pagina: 1