Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bitcoin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-04 18:53
beste tweakers,

Na enkelen uren zelf te zoeken hoop ik dat jullie met een oplossing kunnen komen.

Het scherm van mijn gsm ( LG G2 ) is gisteren kapotgegaan. Het zit vol barsten en de touch bediening werkt niet meer. Voor de rest werkt hij nog perfect, ik heb ondertussen meerdere berichten ed. aangekregen. Ik kan ze alleen niet openen.

Nu zou ik graag alle data van mijn gsm halen.

Wat heb ik al geprobeert?
- aangesloten met usb-kabel, maar telefoon staat ingesteld op 'alleen opladen' en ik kan dit niet veranderen aangezien het scherm kapot is.
- usb-debugging staat aan, dus ik heb geprobeert het apparaat te bereiken met adb, maar tevergeefs.
- Ik heb geprobeert apps te instaleren via play.google.com om mijn gsm over te nemen, of backups te nemen, maar het geheugen van mijn gsm is vol, en via play.google.com vind ik geen optie om aps te verwijderen.
- heb de 'LG-pc-suite' geinstaleerd, maar deze software kan ook geen verbinding maken met mijn gsm.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
bedankt

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Probeer hem in de recovery modus te krijgen. Klik en klik. Volgens mij kan je PC dan wel verbinden en kun je je gegevens redden.

• bitcoin
Bedankt voor de tip,
als er geen beter opties komen zal ik het zeker eens proberen, maar het heeft wel als gevolg dat ik hem niet meer kan opstarten achteraf als het niet lukt, omdat ik mijn pincode niet meer kan intikken

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:16
De LG G2 ondersteunt waarschijnlijk USB OTG (moet je even nakijken), dus dan kan je gewoon een USB muis op je telefoon aansluiten als je een USB OTG kabeltje hebt :) (dus een kabeltje dat van male micro USB naar female USB gaat)

• bitcoin
zo een kabeltje heb ik niet direct, maar zou ik een usb-brug kunnen maken met mijn pc ?

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:04

iChaos

It's Lupus.

Als je bedoelt dat je PC als HID moet fungeren om je telefoon te besturen: nee. De makkelijkste optie om bij je bestanden te komen is een USB OTG kabel, daarmee kun je het ding besturen. Dat is de makkelijkste optie indien je ADB niet werkend krijgt.

Speaking of which, ADB werkend krijgen lukt waarschijnlijk niet als je nooit met ADB aan je telefoon hebt gezeten, omdat Android eerst vraagt of het certificaat van je PC gebruikt mag worden om te verbinden via ADB.

USB OTG kabeltje fixen dus.

Verwijderd

Je kan hem ook naar een reparatiecentrum brengen. Weinig wat ze daar niet kunnen doen. Dan ben je (met geluk) voor een paar tientjes klaar. *knip* spam

[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 03-04-2015 14:30 ]

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:26:
Je kan hem ook naar een reparatiecentrum brengen. Weinig wat ze daar niet kunnen doen. Dan ben je (met geluk) voor een paar tientjes klaar. *knip*
Jij wil graag na ruim 3 maanden nog even reclame voor je bedrijf maken ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 03-04-2015 14:30 ]

Pagina: 1