Toon posts:

Aankoopadvies simpele goedkope printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Simpele printer bij mijn Dell laptop. Zwart-wit printen is voldoende. Wordt weinig gebruikt (40 prints/jaar). Moet eenvoudig te gebruiken zijn want is voor mijn moeder. Inkt moet lang mee gaan, liefst niet uitdrogen door weinig gebruik.

Wat is je budget?
Niet te duur.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen ervaring mee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bij Dell inspiron laptop

Bedankt voor het advies!!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:28:
Ik zoek een?
Simpele printer bij mijn Dell laptop. Zwart-wit printen is voldoende. Wordt weinig gebruikt (40 prints/jaar). Moet eenvoudig te gebruiken zijn want is voor mijn moeder. Inkt moet lang mee gaan, liefst niet uitdrogen door weinig gebruik.

Wat is je budget?
Niet te duur.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen ervaring mee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bij Dell inspiron laptop

Bedankt voor het advies!!
Elke keer als je de printer hebt gebruikt met het aan/uit knopje uit te zetten ipv. de knop van een stekker doos te gebruiken. Dan zet de printer zich in rustpositie en pakt ie als het ware zn inkt spuiters in. Een printer kunnen we pas adviseren als je een budget hebt, je kunt met iedere printer zwart/wit printen. Maar voor ongeveer €50,00:
pricewatch: Brother HL-1110

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord. Wat budget betreft zat ik te denken aan minder dan 100 euro.

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-02 11:32

ricardo246

Life's what you make it!

Gezien het weinige aantal prints, denk ik dat een laser printer voordeliger is.
Wat hierboven al beschreven is, een inkjet printer maakt zich voor en na het printen schoon, om verstoppingen te voorkomen. Bij 40 prints per jaar verdwijnt de meeste inkt in de afval bak van je printer.
Toch blijft er een kans op uitdrogen, en als je perse een inkjet printer wilt, dan liefst een waar je de koppen gelijk wisseld als je de cartridges vervangt (zoals bij HP).

I have no special talent. I am only passionately curious.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
ricardo246 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 19:13:
Gezien het weinige aantal prints, denk ik dat een laser printer voordeliger is.
Wat hierboven al beschreven is, een inkjet printer maakt zich voor en na het printen schoon, om verstoppingen te voorkomen. Bij 40 prints per jaar verdwijnt de meeste inkt in de afval bak van je printer.
Toch blijft er een kans op uitdrogen, en als je perse een inkjet printer wilt, dan liefst een waar je de koppen gelijk wisseld als je de cartridges vervangt (zoals bij HP).
Ik dacht dat hij met goedkoop 50 euro bedoelde, in dat geval zou ik een goeie hp printer pakken. Hebben wij hier ook (2 verschillende) en nooit problemen mee, en de inkt droogt met moeite uit. (en er zit een reinigingsprogramma op waardoor ie ze op een of andere manier schoon maakt en dus de uitgedroogde rotzooi wegspuiten).

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11
Persoonlijk zou ik voor een laserprinter gaan, gaat veel beter om met weinig printen. (bij inktjet heb je toch te maken met uitdroging)

Selectie van pricewatch <100 euro.

[ Voor 36% gewijzigd door TFZ61 op 02-01-2015 23:04 ]

EX40 | Single Motor ER | MY26 | Ultra | Black Edition - Denim Blue | Privacy glass | Pixel LED |

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:51
Yes, laser lijkt me ook een pre bij weinig printen. En aangezien TS een laptop noemt, is het vast handig als het ding over het (draadloze) netwerk te gebruiken is.

Het filter van hierboven uitbreiden met WiFi laat dan nog maar een paar modellen over. De Brothers lijken wat ouder, de Samsung is het nieuwst.

pricewatch: Samsung Xpress M2022W

Heb 'm zelf ook, print prima voor die paar printjes per jaar. Wel wat vage issues onder Linux in 1200 dpi mode (de prints lijken stukken vager qua zwartwaardes tov. Windows 1200 dpi prints), maar dat zal voor de meeste gebruikers geen probleem zijn.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:59

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik zou ook ten zeerste een laserprinter aanraden. Daarbij heb ik tot nu toe zeer prettige ervaringen met Brother laserprinters. Ik zou dan voor een HL-2135 of iets dergelijks gaan. Daar ligt het papier in een lade, dan heb je daar ook geen omkijken naar. (is daardoor wel iets groter)

[ Voor 5% gewijzigd door bartvl op 03-01-2015 00:45 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Verwijderd

Topicstarter
De Samsung M2022w lijkt me wel wat. Is deze makkelijk te gebruiken? Kun je naast wifi de printer ook met een kabel verbinden aan de laptop .

Bedankt!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-02 11:32

ricardo246

Life's what you make it!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:30:
De Samsung M2022w lijkt me wel wat. Is deze makkelijk te gebruiken? Kun je naast wifi de printer ook met een kabel verbinden aan de laptop .

Bedankt!
deze info had je makkelijk zelf kunnen opsnorren ;)
Als je doorklikt op de link die hierboven is gegeven, dan klikt op specs en op produkt informatie van de maker dan kom je hier uit:
http://www.samsung.com/uk/consumer/print-solutions/print-solutions/mono-printers/SL-M2022W/XEU
Dus ja, ook te verbinden via USB.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Verwijderd

Topicstarter
Als je al die termen snapt dan is het heel simpel ja ;-) maar heel fijn dat je me helpt! Ik heb hem besteld. Bedankt!!
Pagina: 1