Iemand in Deventer gewoon normale goede koelpasta?

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16316

Topicstarter
Hooi,

kheb paar weekies geleden nieuw mobo plus proc aangeschaft (k7t turbo plus duronnetje) ik ben toen hevig op zoek geweest naar koelpasta hiero in Deventer en kwam uiteindelijk bij Moespot terecht (je kent het vast wel als je in Deventer woont) ze hebben me fijne philips fluxgel meegegeven en nu moettik zeggen dattik nieh bijster veel ervaring heb met koelprut maar het is gelig/doorzichtig en veelste dun naar mijn gevoel plus dattut werkelijk voor geen meter lijkt te koelen ik zit nonstressed midden in de 50 graden (53-54) en stressed bijna 60 (700 @900) met kast open...
Ik heb dah durronnetje overgekocht van iemand die ik ken en bij hem draaide het (met zelfde koeler.. sterker nog exact dezelfde koeler want die hebbik derbij gekregen) zo'n 15-20 graden koeler?!?!?! (en op 1000 ipv 900 waar ik hem nu maar even op laat ivm beetje warmte dus).
Anyways om een nog langer verhaal kort te maken.. heeft iemand in Deventer wat normale goede non philips fluxgel koelpasta voor me? wil eventueel ook wel een paar piekies voor betalen of whatever maar ik heb wah spul nodig :)
Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om dan even hier te replyen of me anders even te meelen op kiddiegrinder@home.nl zou ik dat zeer tofjes vinden :)

Alvast bedankt...

KG
(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBloem
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien ken je van Schoor.

Raamstr 28
7411CW Deventer
Tel: 0570 61 2760
Fax: 0570 61 2954

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
k ken heel deventer niet hoor, maar elke electronicazaak heeft koelprut...
en t lijkt me wel dat dr in deventer een electronicawinkeltje zit ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBloem
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
van schoor is een elektronica zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5999

Computerwinkelaanbod zuigt in Deventer. HE computers is redelijk totdat er iets kapot gaat maar koelpaste kennen ze niet daar.
...Maar kom es langes in de Maasstraat (als je durft) dan heb ik wat artic silver voor je. Ik lees je reactie hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1795

Mail Eynstein ff of ze koelpasta in een envelop opsturen, dan heb je voor 15 piekkies een spuit waar je U tegen zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23481

HE computers. hmm, daar komt me pc ook vandaan. Op zich wel redelijke zaak, alleen het werkt nooit in 1x goed.

Van schoor is DE elektrozaak voor knutselend deventer :). Die Theo van Moespot is een amateur, verschrikkelijk zeg...
Hij kan dus ook nog niet eens een beetje koelprut leveren....nog een reden om er nooit heen te gaan.

Als er wat tegeover staat, heb ik ook nog wat voor je.
Gezellig, al die deventernaren bij mekaar :7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmmmzzz beetje Artic kan geen kwaad denk ik :)
Dussuh uhm zegget maar waar/wanneer/hoelaat etc rjmineee en moetik een pak geld meenemen offuh? :)
laat het me hier even weten of meel me even aub...

Thanx alvast :)

KG
(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28230

Heeft Daxis (bij st Jozef ziekhuis) niet van dat spul (of verkopen die niet aan particulieren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daxis :r
nare ervaringen mee......ahum, zelfs stage gelopen. Die hebben dus echt geen artic silver hè. wel voor particulieren. moet je daar je pc hebben gekocht, anders kijken ze je niet eens aan. en als je een pc koopt daar en je trekt de kast los om een netwerkkaartje erin te proppen dan ben je gelijk van je garantie af (stickertjes). Dat is best wel bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5999

vijrdagavond of zaterdag (overdag) is volgens mij geen probleem. Vooral geen geld meenemen, zolang je maar voor 1 cpu komt he :-) Neem wel de cpu of een bakje mee want de spuit blijft hier.
Tweakerdienst ;-)
Ik check vrijdagmiddag je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 07:27
Op donderdag 14 juni 2001 22:59 schreef rjmineee het volgende:
vijrdagavond of zaterdag (overdag) is volgens mij geen probleem. Vooral geen geld meenemen, zolang je maar voor 1 cpu komt he :-) Neem wel de cpu of een bakje mee want de spuit blijft hier.
Tweakerdienst ;-)
Ik check vrijdagmiddag je antwoord.
[blaat]
Tering, wou ik nou ook et gebruik maken van dit aanbod voor mij prive server park. Had nog een stuk of 8 bakken staan. Ken ik ook wat tussen de grafische chips + koeler smeren?
[/blaat]

Had ik maar zoveel machines. Zelf heb ik iets gehaad bij een electro zaak. Spul was minstens net zo goed als dat arctic silver, alleen veel goeikoper. Ben even wezen dippen bij een of andere zaak. Daar hadden ze het echt met emmers tegelijk, niet zo grote, maar je kon je cpu er wel bijna in dippen. Maar zoveel van die rommel heb je niet nodig. Werkt dan alleen maar andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook een best grote bak. Zon geel rond doosie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Blaat als verdomme hele middag al t.net deruit ligt hiero kannik moeilijk vrijdagmiddag replyen:/
Ik kan eventueel vanavond wel en anders morgenmiddag ook wel zo halverwege de middag ofzo... meel me even anders met exacte addy en tijd etc dan meel ik zsm terug :)

KG
(8>
Pagina: 1