Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-11 17:28
Ik heb ooit een favorieten.ov2 aangemaakt op mijn tomtom en hierop een aantal contacten ingezet met Poi editor (omdat favorieten bij kaartwissel verloren gaat).
Dat werkte prima en ik kon ook vanaf tomtom ermee navigeren.

Vanaf mijn tomtom (navcore 8842 carminat) heb ik hier meer contacten ingezet in de loop van de tijd.
Nu heb ik laatst mijn kaart gewisseld, het OV2 bestand overgezet maar ik ben al mijn nieuw ingevoerde (dus via mijn tomtom) kwijt.

Het gekke is via mijn oude kaart zie ik op mijn tomtom nog wel de nieuwe contacten, dus als ik navigeer kies naar NP en dan favorieten staat hier alles bij.
Maar als ik het ov2 bestand open in poi editor of overzet naar een nieuwe kaart zie ik alleen de oude contacten die ik via Poi editor erin heb gezet.

Als ik via tomtom home het bestand exporteer krijg ik een zip bestand met daarin een ov2 bestand welke wel alle contacten bevat.

schrijft tomtom deze bestanden tegenwoordig ergens anders heen? of is het principe veranderd van ov2 bestanden?

edit:

ik heb nu het ov2 bestand hernoemd en het kaartje terug gestopt in de tomtom.
als ik dan navigeer naar nuttige plaats doe zie ik beide bestanden staan.
Goede nieuws is dat het nieuwe bestand dus ook de nieuwe contacten bevat. Maar schijnbaar wordt het dus alsnog ergens anders weggeschreven.

enige goede oplossing zou dus zijn het bestand exporteren via TomTom home en dan overzetten naar de nieuwe kaart?
werkt dat dan ook zo met de flitspalen ov2's?

[ Voor 18% gewijzigd door madmaus op 01-01-2015 17:41 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr