HlpDsK; voer voor je.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 16:01 schreef Llewella het volgende:

[..]

Ga me niet zeggen dat er de suggestie wordt gewekt dat die icoons door de forumbaas o.i.d. zelf worden gemaakt :?

Let wel er staat een icoon tussen met een foto van mij, door mij gemaakt met mijn webcam en door mij bijgeschaaft tot een icoontje met een legaal programma op mijn computer... De copyright ligt dus geheel bij: MIJ :)
Ik heb enkel fat-aars-sjaak toestemming gegeven dit icoon te gebruiken.
nee wat ik bedoel is:
-jullie icons zijn gejat
-smilies zijn gejat, en zogenaamd door hen zelf gemaakt.... terwijl die door Crouton en Razorblade gemaakt zijn.

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 15:57 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Maar is niemand van jullie nou meer admin? Oftewel is het geen fusie maar een overname?
het zou een fusie moeten zijn ja, maar dat we gedegradeerd zijn van admin naar Supermodje zegt al genoeg eigenlijk. Ik kan net zo goed niet mod zijn. ik kan geen zak zo :(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:26
Op donderdag 14 juni 2001 16:08 schreef RobtH het volgende:
nee wat ik bedoel is:
-jullie icons zijn gejat
-smilies zijn gejat, en zogenaamd door hen zelf gemaakt.... terwijl die door Crouton en Razorblade gemaakt zijn.
...én de forum omschrijvingen...

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:02

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 14 juni 2001 10:12 schreef Bigfoot72 het volgende:
Dat http://www.freeworldforum.com/ lijkt wel een aangepaste kopie van het GOT forum :?
Dat is een aangeklote versie van phpBB.

Vind het verder erg laag, als je GsmGuru niet meer vertrouwt ga je toch even met hem praten ofzo :?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Dennis
Op donderdag 14 juni 2001 16:10 schreef pier het volgende:
Dat is een aangeklote versie van phpBB.
Dankjewel :(

Maar inderdaad er zijn heel veel aanpassingen in gemaakt, ook een paar door mij :+

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 16:11 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Maar inderdaad er zijn heel veel aanpassingen in gemaakt, ook een paar door mij :+
werk je er nog aan, of ben je inmiddels opgestapt?

• Dennis
Op donderdag 14 juni 2001 16:14 schreef RobtH het volgende:
werk je er nog aan, of ben je inmiddels opgestapt?
Ik heb alleen maar af en toe wat dingetjes geholpen hoor, ik heb niet de hele source code gemaakt oid, alleen een paar features zijn door mij doorgespeeld naar Godius, of in sommige gevallen heb ik de code gekregen van een bestand en dat aangepast.

Ik heb bijvoorbeeld de code gemaakt dat die icoontjes bovenin komen te staan bij een topic (viewtopic.php)

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 16:18 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar af en toe wat dingetjes geholpen hoor, ik heb niet de hele source code gemaakt oid, alleen een paar features zijn door mij doorgespeeld naar Godius, of in sommige gevallen heb ik de code gekregen van een bestand en dat aangepast.

Ik heb bijvoorbeeld de code gemaakt dat die icoontjes bovenin komen te staan bij een topic (viewtopic.php)
hmmhmm... de beloftes die ertegenover staan: die zijn goed nagekomen? of is het een GsmGuru-verhaal apart?

• Dennis
Op donderdag 14 juni 2001 16:19 schreef RobtH het volgende:
hmmhmm... de beloftes die ertegenover staan: die zijn goed nagekomen? of is het een GsmGuru-verhaal apart?
Er zijn nooit beloftes gemaakt. Ik deed het gewoon vrijwiliig, omdat ik niet de beroerdste ben. Alleen helaas is meneer nogal ongeduldig en verwacht altijd dat ik binnen 5 minuten iets aanpas :r

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bah wat een rippers, zelfs mijn oude icon staat er in :(
:r op zulke mensen !
mijn oude hete GoT.jpg

• Dennis
Ik kreeg dus net op icq authorization request van..... gsmguru!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:02

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 14 juni 2001 16:11 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Het is niet als flame of wat ook bedoeld, maar phpBB is vervangen voor FreeWorldForum ( onderaan )........

Het straalt er vanaf.

Maargoed, nu hou ik op met de kritiek, voordat iemand van de GoT crew het als flame ziet.....

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 16:30 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik kreeg dus net op icq authorization request van..... gsmguru!
wat moet ie?

oja: NIET intrappen op verhalen van 8850's, nokia-pasjes en weetikveel allemaal wat.

• Dennis
Op donderdag 14 juni 2001 16:31 schreef RobtH het volgende:
wat moet ie?

oja: NIET intrappen op verhalen van 8850's, nokia-pasjes en weetikveel allemaal wat.
Hij vroeg of ik mee wilde werken aan een nieuw forum. Whehehehe.

Lijkt me niet moeilijk te raden wat ik antwoordde.... |:(

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 16:33 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Hij vroeg of ik mee wilde werken aan een nieuw forum. Whehehehe.

Lijkt me niet moeilijk te raden wat ik antwoordde.... |:(
ik wou net zeggen. over de gouden bergen van GsmGuru kan ik een topic op zichzelf al volblaten :)

Verwijderd

Hmm.. leuk mensen zwart maken!.:)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Kunnen jullie die flamewars niet ergens anders houden? Met andere woorden...los deze shit maar ergens anders op...niet op GoT...in principe hebben wij er niks mee te maken...alleen dat er dingen geript worden.

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 16:44 schreef gsmguru het volgende:
Hmm.. leuk mensen zwart maken!.:)
hmm leuk mensen bedriegen.. :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 16:34

Floor-is

5.2

Ik gooi hem tot nader bericht maar op slot.

Bericht hierboven

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.