Vragenlijst hosting.

Pagina: 1
Acties:
  • 570 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 646103

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 10:26

Joppe

Beste Tweakers.

Ik vraag u om de volgende vragenlijst in te vullen.

UPDATE : Dit is geen soort vragenlijst van, win een Iphone en dergelijke. U hoeft u E - Mail niet in te vullen. Deze vragenlijst is voor mij gewoon heel handig. Dit om meer inzicht te krijgen in web hosting prijzen.

Ook word daar gevraagd om een E - Mail adres in te vullen, dit is compleet optioneel en is bedoeld om u eventueel te kunnen bedanken. Ik zal geen spam sturen.

Alvast bedankt u helpt mij hier heel erg mee.

Gr. Chris.

[ Voor 28% gewijzigd door DJSmiley op 01-01-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59

HaterFrame

Well... Poo came out!

Is hier toestemming voor gegeven door een mod? Lijkt mij niet helemaal de bedoeling om marktonderzoeken te gaan doen hier....

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:05

Ypho

Allround Nerd

Wat MetaFrame zegt. Maar het is nogal suggestief wat het antwoord op de eerste drie velden moet zijn (namelijk e-mail). Het lijkt er op dat je dit pakket ergens hebt gezien en 6 euro nogal veel geld vindt.

Prijzen voor hosting verschillen enorm, en niet alleen op de punten die je aangeeft, maar vooral kwaliteit en service. Kwaliteit is voor mij belangrijker dan het dataverkeer of de aantallen mailadressen/databases. Als ik een 99.9-100% uptime heb, vind ik 10 euro per maand prima. Het soort pakketten wat jij aangeeft kun je voor 1,50 euro per maand ook al krijgen, maar is de service gewoon minder.

Maar als je inzicht wilt krijgen in prijzen, is het dan niet gewoon veel beter om fora te lezen en vragen te stellen? Zo kun je zelfs advies op maat krijgen...

Dan rest alleen nog de vraag: "Wat wil je weten, en wat heb je zelf al uitgezocht en gevonden?"

[ Voor 15% gewijzigd door Ypho op 01-01-2015 16:31 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:08
Zoals je in de faq kunt lezen is het niet de bedoeling om @ random enquetes te gaan posten op het forum.

Aangezien uit de TS nergens te herleiden is wat de voorgeschiedenis is om dit topic te openen gaat deze dan ook dicht.

@ts: Mocht dat ten onrechte zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag even via een PM. Maar vermeld dat dan ook in de OP.

Los daarvan lijkt het erop dat het zoiezo eens verstandig is om uberhaupt de Faq eens door te lezen

Dit topic is gesloten.