Toon posts:

Autoradio inbouwen Golf 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

het onderwerp zegt het al,

ik wil graag weten of het mogelijk is, om de autoradio van een golf 7 om te bouwen naar een ander merk neem pioneer of kenwood

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
jazeker, je hebt hiervoor een "golf 7 inbouwframe" nodig naar keuze 1 of 2Din en een ISO stekker.

Bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/photo/v2/1671527939/Car_audio_frame_for_2013_Volkswagen_Golf.jpg

Op ebay en staan ook complete sets

[ Voor 107% gewijzigd door arjants op 01-01-2015 13:24 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Of je koopt een 2din radio die de lijn van het dashboard volgt. Zijn verschillende fabrikanten die dat leveren.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kan idd, maar verwacht niet direct dat je volledige stuurbediening etc goed gaat werken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
wauw, euhm ik wil me golf radio eruit halen en laten ombouwen naar een pioneer, zelf ben ik niet helemaal thuis in autoradio techniek, zijn er inbouw station in nederland die dat kunnen doen ik heb diverse zelf gebeld en die zeggen tegen mij dat, het frontje nog niet beschikbaar is,

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zou je niet adviseren om naar een Pioneer te gaan, zoals ik vernam en van vroeger, waren ze traag, slechte beeldkwaliteit etc. Ik heb zelf in mijn oude Astra een Alpine W920 gehad en was daar altijd zeer tevreden over. Er zijn genoeg bedrijven die "namaak" radio's aanbieden want ik wilde eerst een Golf 7 zonder navi en er was een bedrijf in Badhoevedorp welke de "namaak" navi voor de Golf 7 kon leveren. Alleen nadeel was het beeldscherm welke minder pixels had maar scheen wel sneller te zijn qua navigatie dan de originele.

Offtopic:
De originele navi van de Golf 7 is soms zo traag dat ik er echt spijt van heb. Ik rij meestal weg en dan is het wachten, en dan wachten en ja het knopje is er voor je doel en dan weer wachten pfff en dan pas kan je instellen. De RNS510 was echt top qua instellen en binnen 5 seconden kon je on the road.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1