Hallo iedereen,
Na laatst mijn kerstkaartjes rond te brengen, heb ik een aardig bedrag van 150 euro op heb gehaald. Nu wil ik een nieuwe monitor aanschaffen ter vervanging van mijn Ilyama Prolite E431S (1280x1024). Maar om hier goed op te draaien wil ik ook mijn videokaart vervangen (momenteel hd7770). Zelf had ik deze combinatie bedacht.
Monitor koop ik waarschijnlijk nieuw en de videokaart wil ik 2e hands kopen. Ben dan van plan deze te kopen.
De videokaart is te koop voor 90-100 euro. Zijn er nog andere dingen die jullie aanraden? Ben van plan om bf4 toch wel op high te draaien op full hd. Dit is toch wel het zwaarste spel dat ik speel. Het BenQ monitor heeft toch wel een stuk betere kijkhoek dan mijn huildige scherm?!
Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven.
----------------------------------------------------------------------
Edit:
mijn complete setup op dit moment is:
- fx-6300
- Gigabyte 990-fxa-ud5
- scythe mugen 2
- home-made case (prima gekoeld)
- 1tb hdd
- 8GB RAM
- corsair cx600m
Na laatst mijn kerstkaartjes rond te brengen, heb ik een aardig bedrag van 150 euro op heb gehaald. Nu wil ik een nieuwe monitor aanschaffen ter vervanging van mijn Ilyama Prolite E431S (1280x1024). Maar om hier goed op te draaien wil ik ook mijn videokaart vervangen (momenteel hd7770). Zelf had ik deze combinatie bedacht.
Monitor koop ik waarschijnlijk nieuw en de videokaart wil ik 2e hands kopen. Ben dan van plan deze te kopen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | XFX Radeon HD7950 Double Dissipation Edition | € 215,91 | € 215,91 |
| 1 | BenQ VW2245Z Zwart | € 94,80 | € 94,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 310,71 | |
De videokaart is te koop voor 90-100 euro. Zijn er nog andere dingen die jullie aanraden? Ben van plan om bf4 toch wel op high te draaien op full hd. Dit is toch wel het zwaarste spel dat ik speel. Het BenQ monitor heeft toch wel een stuk betere kijkhoek dan mijn huildige scherm?!
Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven.
----------------------------------------------------------------------
Edit:
mijn complete setup op dit moment is:
- fx-6300
- Gigabyte 990-fxa-ud5
- scythe mugen 2
- home-made case (prima gekoeld)
- 1tb hdd
- 8GB RAM
- corsair cx600m
[ Voor 5% gewijzigd door TheDogeGuy op 01-01-2015 13:19 ]